מלגות לייעוץ תקשורתי לעמותות על שם אבי בן חורין ועליזה אלכסנדרוביץ ז"ל

כללי

מדי שנה יוענקו 4 מלגות על סך 4000 ₪ כל אחת לסטודנטים אשר ילוו במשך 3 חודשים עמותה ויעניקו לה שירותי ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור ללא עלות.

הנחייה מקצועית ע"י יועצי תקשורת מובילים בבן חורין ואלכסנדרוביץ' אסטרטגיה תקשורת וניהול משברים- מהמשרדים המובילים בישראל בתחום.

הסטודנטים יקבלו הנחייה מקצועית צמודה בכדי שיוכלו להביא ערך לעמותות על ידי יועצי תקשורת.

הפעילות

סטודנט יוצמד לעמותה אשר תיבחר ע"י ועדת המלגות בבן חורין אלכסנדרוביץ'. יבחרו רק עמותות שאין להם ליווי תקשורתי קבוע.

במסגרת תהליך הלמידה, הסטודנט יכיר את הלקוח לעומק, יערוך פגישות למידה, יכין תוכנית עבודה תקשורתית, ויהיה האחראי על יישומה – הכל בשיתוף יועצי התקשורת של בן חורין אלכסנדרוביץ'.

קבלת המלגה – רק בתום 3 חודשי פעילות לשביעות רצון המנחה המקצועי.

התמודדות על המלגה:

  • שליחת קו"ח ומכתב מלווה
  • בחינה קצרה בכתב case study
  • ראיון ע"י ועדת המלגות

קו"ח ומכתב מלווה לשלוח ל: kerenmelagot@ibh.co.il , chevrati2@student.co.il

על בן חורין ואלכסנדרוביץ'

מהמשרדים המובילים בישראל בתחום הייעוץ האסטרטגי, התקשורתי וניהול משברים.

המשרד נוסד ע"י איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ' מיועצי האסטרטגיה המובילים בישראל.

למשרד כ-38 עובדים ומלמעלה מ-100 לקוחות מהמגזר העסקי, הציבורי והחברתי בישראל.

המשרד הוא זוכה 21 פרסי האריה השואג (מצוינות בענף) – יותר מכל משרד אחר בשנים האחרונות.

חזון המשרד: "להגשים באמצעות התקשורת"

ערכי המשרד: אחריות, אמינות, יצירתיות, יוזמה, חתירה לניצחון ופטריוטיות ישראלית.

המלגה על שם אבי בן חורין ועליזה אלכסנדרוביץ' ז"ל

אבי בן חורין (1937-2012): בן קיבוץ נווה איתן, איש משפחה, חשמלאי בחסד, מילואימניק, ציוני.

עליזה אלכסנדרוביץ': אשת חינוך, ערכית, ציונית, נדיבה, אוהבת ואהובה.

*טקס חלוקת המלגות במרץ 2017 (פעילות בחודשים דצמבר 16 עד פברואר 17)

תפקיד מוצע למלגאי/תיועצ/ת תקשורת לליווי עמותה

העבודה כוללת:

  • ליווי מלא של עמותה בייעוץ תקשורתי החל מהשלב ההתחלתי של קליטתה ולמידת החומר
  • הכנת תכנית עבודה תקשורתית
  • יישום התכנית
  • דברור שוטף של העמותה
  • יחסי ציבור

 

  • דריסת רגל ראשונה בענף הייעוץ התקשורתי והזדמנות מעולה לקבל ניסיון ראשוני בתחום ורלוונטי לקורות החיים.
  • יתרון משמעותי לסטודנטים/ות לתקשורת - צרכני/ות תקשורת שרוצים/ות להשפיע
  • חרוצים/ות
  • יצירתיים/ות
  • אחראים/ות
  • אמינים/ות
  • שחקני/ות צוות
  • בעלי/ות מוטיבציה

 

Loading nanoRep Q&A and FAQ Software