דרוש/ה מנהל/ת למרכזי השירות של אגודת הסטודנטים והסטודנטיות ת"א

תיאור התפקיד:

אחריות על צוות של כ-10 עובדים וארבעה מרכזים שונים בקמפוס של האוני'. האחריות כוללת ניהול של צוות, ניהול ופיקוח על מרכזי השירות השונים במגוון תחומים. בין אם מבחינת השירותים המסופקים ובין אם מבחינת רמת השירות. כאשר ישנה גם אחריות על התקציב של מרכזי השירות. הן מבחינת ניהול הכספים בשוטף והן מבחינת מעקב והן מבחינת ניטור והגשת דוחות כספיים בסוף כל חודש לגורמים הרלוונטיים, כולל הפקדות בבנק. תפקיד מנהל/ת מרכזי השירות אחראי בנוסף, על מלאי המוצרים הנמכרים במרכזים ועל ההתקשרות מול גורמים שונים באוני', באגודה ומחוצה לה. חשוב לציין שעבודה זו מלאת אפשרויות להשפיע על ציבור נרחב של סטודנטים והינו פתח לרעיונות חדשים ומימושם. כך שיש מקום גדול ליצירתיות.

התפקיד מתאים במיוחד ללומדים תארים מתקדמים ולרוצים לצבור ניסיון בניהול צוות.

דרישות לתפקיד 

  • בעל/ת תואר ראשון
  • בעל/ת תודעת שירות גבוהה - באופן פרונטלי וטלפוני
  •  אדם אחראי בעלת אחריות אישית גבוהה וסמכותיות
  • ראייה מערכתית, יחסי אנוש מעולים, ראש גדול
  • סדר ויכולת ארגון- חובה
  • אסרטיבי/ת ובעל/ת יכולת ביטוי ובטחון עצמי 
  • ידע/ניסיון באקסל, אאוטלוק, וורד –חובה

פרטי המשרה:

תחילת עבודה: מיידי.

היקף המשרה: כ- 160 שעות חודשיות.

זמינות: לפחות 4 ימים בשבוע, שעות גמישות.

 

את קורות חיים יש להעביר באמצעות המייל:   mazkirut@student.co.il   

עד ה-14.3.17.האגודה שומרת לעצמה את הזכות לזמן לראיון מועמדים רלוונטיים על פי שיקול דעתה. המודעה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

Loading nanoRep Q&A and FAQ Software