דרושים
  • קטגוריות:
  • שנה:
  • חודש:

הצטרפו אלינו

משרות אגודה
דרוש/ה רכז/ת סטודנטים/ות ערבים/ות למחלקת תרבות, ספורט וקשרי חוץ באגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב مطلوب.ة مركز.ة الطلاب.الطالبات العرب لقسم الثقافة, الرياضة والعلاقات العامة في نقابة الطلاب والطالبات لجامعة تل أبيب
פורסם ב: 18/02/2024
תאור המשרה

הגדרות התפקיד | ماهية الوظيفة:

·         בניית קהילה של סטודנטים/ות ערבים/ות בקמפוס – ניהול ותפעול אירועי תרבות, הרצאות, סדנאות ועוד | بناء مجتمع للطلاب والطالبات العرب في الحرم الجامعي, إدارة وتفعيل مشاريع ثقافية, محاضرات, ورشات وغيرها.

·         ניהול מדיות חברתיות שונות של האגודה בשפה הערבית ויצירת תוכן | إدارة وصائل التواصل المختلفة للنقابة باللغة العربية, وصناعة محتوى.

·         קידום יוזמות סטודנטיאליות ומתן מענה שוטף לסטודנטים/ות ערבים/ות בקמפוס בתחומי הרווחה, האקדמיה, התרבות וכדומה | المبادرة في مبادرات طلابيّة ومتابعة إحتياجات الطالب.ة العربي.ة في الحرم الجامعي, الأكاديمية, الثقافية والرفاه الاجتماعي وغيرها.

·         הנגשת מידע ופעילויות האגודה לסטודנטים/ות ערבים/ות בקמפוס - ניסוח מיילים ייעודיים, דברור בפייסבוק, תרגום שירותים שונים וכדומה | تسهيل الوصيل للمعلومات ولفعاليات النقابة للطلاب والطالبات العرب في الحرم الجامعي – صياغة إيميلات إلكترونية, منشورات فيسبوكيّة, وترجمة المعلومات المختلفة.

·         עבודה שוטפת מול ספקים, גורמים אוניברסיטאיים וגורמים שונים בתוך האגודה | العمل بشكل مستمر مع الأجسام المختلفة من الجامعة وخارجها.

·         מתן סיוע לראש המחלקה ולרכזי המחלקה בביצוע פרויקטים שונים, במידת הצורך | مساعدة رئيس القسم والمركزين الاخرين في القسم بفعالياتهم, في وقت الحاجة.

·         השתתפות וסיוע בפעילויות משתנות ואירועים של המחלקה ו/או האגודה | المشاركة والمساعدة في الفعاليات والأحداق المختلفة في النقابة.

 

דרישות  התפקיד | متطلبات الوظيفة:

·         סטודנט/ית שנה ב' ומעלה באוניברסיטת תל אביב עם יתרת לימודים של שנה לפחות – חובה |  طالب.ة في  جامعة تل أبيب, سنة ثانية فما فوق – إجباري.

·         ניסיון בתפעול מדיות חברתיות – חובה | تجربة في تفعيل وسائل التواصل الاجتماعي – إجباري.

·         ניסיון בהפקת אירועים – יתרון | تجربة في إدارة فعاليات ومشاريع – مفضل.

·         חשיבה קריאטיבית, יצירתיות וחדשנות | تفكير إبداعي ومتجدد.

·         יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית | مبادرة شخصيّة والقدرة على التحفيز داخلي.

·         יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ | قدرة عالية على التعبير والكتابة باللغة العربية.

·         תודעת שירות גבוהה | وعي خدماتي عالي.

·         יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות | القدرة على العمل بشكل مستقل, وعلى العمل ضمن مجموعة.

·         יחסי אנוש מעולים | مهارة عالية في التعامل مع الاخرين.

·         אחריות, סדר וארגון | مسؤولية, ترتيب وتنظيم.

·         ערבית ברמת שפת אם או עברית ברמה טובה מאוד | اللغة العربية كلغة أم, أو بمستوى عالي جدًا.

 
פרטי המשרה
 | تفاصيل الوظيفة:

-          היקף המשרה – 90 שעות בחודש | عدد ساعات العمل – 90 ساعة شهرية.

-          זמינות ל-4 ימי עבודה בשבוע לפחות, בשעות גמישות | التواجد لأربعة أيام عمل في الأسبوع على الأقل, بساعات مرنة.

-          שכר נוכחי – 36 ₪ לשעה | الإجار – ₪ 36 للساعة.
 
 שכר עולה – 40 ₪ לשעה מחודש אפריל

-          תחילת עבודה מיידית | بدأ العمل بشكل فوري.

-          העבודה הינה במשרדי האגודה באוניברסיטת תל אביב | العمل سيكون في مكاتب النقابة في جامعة تل أبيب.

ניתן להגיש מועמדות לדוא"ל: HR@student.co.il (בציון שם המשרה).
بإمكانك تقديم طلبات  للبريدد الإلكتروني HR@student.co.il مع ذكر إسم الوظيفة (רכז/ת הסטודנטים/ות הערבים/ות)

 בעת הגשת המועמדות יש לצרף | مع تقديم الطلب عليكم إرفاق:

1. קורות חיים | السيرة الذاتيّة.

2. מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות | البرنامج التعليمي أو تقدير للساعات المتاحة لديكم للعمل.

 המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד | الوظيفة تتوجه للرجال والنساء على حدًا.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון | سيتم الرد على الطلبات الملائمة فقط – نقابة الطلاب والطالبات لا تلتزم بإستدعاء لمقابلة.

 

דרוש/ה רכז/ת נגישות לאגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב
פורסם ב: 18/02/2024
תאור המשרה

 

הגדרות התפקיד:

·         קבלת הפניות המגיעות לאגודה בנושאי נגישות לסטודנטים\ות עם מוגבלויות שונות וטיפול בהן יחד עם הגורמים המתאימים באוניברסיטה ובאגודה.

·      הובלת פרויקט נגישות לסטודנטים בעלי מוגבלויות באוניברסיטת תל אביב- מיפוי הצרכים, ניתוח הממצאים ובניית תוכניות עבודה לקידום פתרונות נגישות לאור המסקנות.

·         קידום נגישות אירועי האגודה.

·         ריכוז וליווי יוזמות סטודנטיאליות בנושאי נגישות, העלאת מודעות וסיוע לסטודנטים בעלי מוגבלויות בקמפוס.

·         קידום והעלאת השיח בנושאי נגישות בקמפוס.

·         ניהול וליווי פרויקטים חברתיים והתנדבותיים שונים בתחום הנגישות.

·         התנהלות שוטפת מול גופים וארגונים חברתיים והתנדבותיים, וקידום שיתופי פעולה.

·       ריכוז ותפעול מלגת הדיור – שיבוץ מלגאים בארגונים שונים, התנהלות שוטפת מול הארגונים, מעקב שוטף אחר שעות ההתנדבות, מתן מענה לפניות של מלגאים ועוד.

·         הפקת פרויקט חברתי לקידום מעורבות חברתית סטודנטיאלית בקמפוס.

·         השתתפות וסיוע לראש המחלקה בביצוע יוזמות, אירועים ופעילויות, לפי הצורך.

·         השתתפות בפעילויות משתנות ואירועים של המחלקה והאגודה.

דרישות התפקיד:

·         נכונות לעבור הדרכה/הכשרה בתחום- חובה

·         סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב עם יתרת לימודים של שנה אחת לפחות – חובה

·         ניסיון בעשייה חברתית והתנדבותית – חובה

·         אוריינטציה חברתית ורצון להיות מעורב/ת ומוביל/ה בקהילה - חובה

·         היכרות עם תחום הנגישות – יתרון

·         חשיבה קריאטיבית, יצירתיות וחדשנות

·         יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית

·         יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ

·         תודעת שירות גבוהה

·         יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות

·         יחסי אנוש מעולים

·         אחריות, סדר וארגון

פרטי המשרה:

-  היקף המשרה – 70 שעות בחודש (זמינות ל-3 ימי עבודה בשבוע לפחות, בשעות גמישות).

-  שכר נוכחי – 36 ₪ לשעה עד חודש אפריל.

    שכר עולה – 40 ₪ לשעה מחודש אפריל

-  תחילת עבודה מיידית.

-  העבודה הינה במשרדי האגודה באוניברסיטת תל אביב.

ניתן להגיש מועמדות לדוא"ל: HR@student.co.il (בציון שם המשרה).


בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1.      קורות חיים.

2.      מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.

 

 

דרוש/ה רכז/ת וידאו למחלקת הסברה ופרסום באגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב
פורסם ב: 19/02/2024
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

·         הפקה, צילום ועריכה של סרטוני האגודה – כולל יצירת קונספט, כתיבת תסריט, הפקה, בימוי וצילום.

·         הפקת סרטונים עבור המדיות החברתיות השונות של האגודה.

·         ניהול ערוץ היו-טיוב של האגודה - יצירת תוכן קריאטיבי, תכנון פרסומי, העלאת תכנים, מעקב אחרי נתוני צפייה, מענה לתגובות ועוד.

·         סיוע שוטף בעיצוב המעטפת הפרסומית של האגודה במדיות החברתיות – מבחינת התוכן ומבחינה ויזואלית.

·         סיוע לבעלי התפקידים השונים במחלקה ביצירת קמפיינים במדיות האגודה השונות.

·         עבודה שוטפת מול המחלקות השונות באגודה וגורמים מקצועיים בתחום המדיה והפרסום..

·         מתן סיוע למנהלת המחלקה ולרכזי המחלקה בביצוע פרויקטים שונים, במידת הצורך.

·         השתתפות וסיוע בפעילויות משתנות ואירועים של המחלקה והאגודה.

 

דרישות התפקיד:

·         סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב עם יתרת לימודים של שנה אחת לפחות – חובה

·         ידע ושליטה בתוכנות לעריכת וידיאו – חובה

·         ניסיון בכתיבת תוכן יצירתי, תסריטאות או קופירייטינג – חובה

·         ניסיון בהפקת סרטונים – חובה

·         ידע ושליטה בדיסציפלינות דיגיטליות שונות – חובה

·         חשיבה קריאטיבית, יצירתיות וחדשנות

·         יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית

·         סדר, ארגון ותשומת לב לפרטים הקטנים

·         יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ

·         יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות

·         יכולת ניהול זמן וניהול משימות עצמאי

·         יחסי אנוש מעולים

 

פרטי המשרה:

  • היקף המשרה – 75 שעות בחודש.
  • זמינות ל-3 ימי עבודה בשבוע לפחות, בשעות גמישות.
  • שכר – 36 ₪ לשעה.
    שכר עולה - 40₪ לשעה מחודש אפריל
  • תחילת עבודה מיידית.
  • העבודה הינה במשרדי האגודה באוניברסיטת תל אביב.

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1.     קורות חיים.

2.     מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

3.     תיק עבודות.

 

ניתן להגיש מועמדות לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.

 

דרוש/ה נציג/ת שירות לאגודת הסטודנטים והסטודנטיות אוניברסיטת תל אביב
פורסם ב: 19/02/2024
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

·         איוש דלפק השירות של האגודה ומתן מענה שוטף לפניות של סטודנטים וסטודנטיות – מענה פרונטאלי ומענה באמצעי התקשורת השונים – טלפון, וואטסאפ ומיילים

·         מתן מידע לסטודנטים ולסטודנטיות אודות השירותים, ההטבות והפעילויות השונות של האגודה

·         יצירת קשר בין הסטודנטים/ות הפונים/ות לבין הגורמים הרלוונטיים בתוך האגודה

·         מכירת מוצרי הדלפק, השאלת ציוד וכדומה

דרישות התפקיד:

·         תודעת שירות גבוהה

·         יחסי אנוש מצוינים

·         יכולת עבודה עצמאית

·         אחריות, סדר וארגון

·         יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית

·         יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה

·         אוריינטציה טכנולוגית

פרטי המשרה:

-        היקף המשרה – 70 שעות חודשיות

-        העבודה הינה במשמרות בשעות גמישות – מרכז השירות פעיל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, כאשר נדרשת זמינות ל- 3 משמרות לפחות

-        שכר - 36 ₪ לשעה
שכר עולה - 40₪ לשעה מחודש אפריל

-        תחילת עבודה מיידית

-        העבודה הינה ממרכז השירות באוניברסיטה

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1. קורות חיים.

2. מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

 
ניתן להגיש מועמדות לדוא"ל: HR@student.co.il ,בציון שם המשרה.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון

דרוש/ה רכז/ת תרבות והפקה למחלקת תרבות, ספורט וקשרי חוץ באגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב
פורסם ב: 19/02/2024
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

·         הפקה ותפעול אירועי תרבות שונים ומגוונים – כגון, הפסקות פעילות, סדנאות, הרצאות, טקסים ועוד

·         ריכוז ותפעול פרוייקטים שונים בתחום התרבות

·         עבודה שוטפת מול חברת הפקה חיצונית בהפקת מסיבות, כגון, יום הסטודנט, רייב עצמאות ועוד

·         קידום יוזמות סטודנטיאליות בתחום התרבות ותמיכה שוטפת במועדוני הסטודנטים

·         התנהלות ישירה ושוטפת מול ספקים, אנשי מקצוע, נותני שירות, גורמים באוניברסיטה וגורמים באגודה

·         מתן סיוע לראש המחלקה ולרכזי המחלקה בביצוע פרויקטים שונים, במידת הצורך

·         השתתפות וסיוע בפעילויות משתנות ואירועים של המחלקה והאגודה

דרישות  התפקיד:

·         סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב עם יתרת לימודים של שנה לפחות – חובה

·         ניסיון בהפקת אירועים – יתרון

·         חשיבה קריאטיבית, יצירתיות וחדשנות

·         יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית

·         אסרטיביות ויכולת הוצאה לפועל של רעיונות

·         יכולת עבודה עצמאית

·         אחריות, סדר וארגון

·         יחסי אנוש מעולים

·         תודעת שירות גבוהה

·         יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ

פרטי המשרה:

-        היקף המשרה – 90 שעות בחודש

-        זמינות ל-3 ימי עבודה בשבוע לפחות, בשעות גמישות

-        נכונות לעבודה מאומצת בשעות לא שגרתיות בתקופות בהן יש אירועים

-        שכר – 36 ₪ לשעה 

שכר עולה - 40₪ לשעה מחודש אפריל

-        תחילת עבודה מיידית

-        העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה

ניתן להגיש מועמדות לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1.      קורות חיים.

2.      מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.
רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.

דרוש/ה רכז/ת רווחה לאגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב
פורסם ב: 19/02/2024
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

·         קידום פרויקטים ויוזמות לטובת שיפור רווחת הסטודנטים והסטודנטיות - בתוך הקמפוס ומחוצה לו

·         פיתוח פינות רווחה בקמפוס – מענה לפניות הסטודנטים והפקולטות השונות, בקרה על פינות הסטודנטים השונות בקמפוס

·         פיקוח ובקרה על הקפיטריות בקמפוס – פיקוח מחירים, קידום פתרונות להוזלת מחירי ההסעדה

·         קידום מערך התחבורה הסטודנטיאלי - שיפור מערך התחבורה הציבורית סביב הקמפוס, פיתוח וקידום פרויקט נסיעות משותפות של סטודנטים לקמפוס

·         קידום מערך הדיור העירוני הסטודנטיאלי – הנגשת מידע בנושא, סיוע במתן פתרונות בנושאים בוערים בתחום הדיור

דרישות התפקיד:

·         סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב עם יתרת לימודים של שנה אחת לפחות – חובה

·         אוריינטציה חברתית ורצון להיות מעורב/ת ומוביל/ה בקהילה - חובה

·         ניסיון בהובלת פרויקטים – חובה

·         יצירתיות, חדשנות ויכולת הוצאה לפועל של רעיונות

·         תודעת שירות גבוהה  ויחסי אנוש מעולים

·         יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות

פרטי המשרה:

-        היקף המשרה – 85 שעות בחודש (לפחות 4 ימי עבודה בשבוע – בשעות גמישות)

-        שכר – 38 ₪ לשעה
שכר עולה - 40₪ לשעה מחודש אפריל

-        תחילת עבודה מיידית

-        העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1.     קורות חיים.

2.     מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

 

ניתן לשלוח קורות חיים לדוא"ל: Hr@student.co.il (בציון שם המשרה).


המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד
.
רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.

דרוש/ה רכז/ת קיימות ותאים סטודנטיאליים לאגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב
פורסם ב: 19/02/2024
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

·         ניהול וקידום תחום הקיימות של האגודה

·         ריכוז ותפעול פרויקטים שונים, ארגון והפקת אירועים בתחום הקיימות

·         הנעת תהליכים לשינוי מדיניות בתחום הקיימות, מול גורמים פנימיים בקמפוס ומחוצה לו

·         קידום והעלאת השיח בנושא סביבה ירוקה ברחבי הקמפוס ובאגודה עצמה

·         ליווי יוזמות סטודנטיאליות ואוניברסיטאיות בתחום הקיימות

·         ליווי וסיוע לתאים חברתיים סטודנטיאליים הפועלים בקמפוס

·         התנהלות מול גופים וארגונים חברתיים וקידום שיתופי פעולה

·         ריכוז ותפעול מערך מלגות מעורבות חברתית

 

דרישות התפקיד:

·         סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב עם יתרת לימודים של שנה אחת לפחות או בוגר/ת תואר ראשון – חובה

·         הכרות וזיקה לעולם הקיימות – חובה

·         אוריינטציה חברתית ורצון להיות מעורב/ת ומוביל/ה בקהילה - חובה

·         ניסיון בעשייה חברתית והתנדבותית

·         יצירתיות, חדשנות ויכולת הוצאה לפועל של רעיונות

·         יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית

·         יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות

·         יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ

·         אחריות, סדר וארגון

·         תודעת שירות גבוהה

·         יחסי אנוש מעולים


פרטי המשרה
:

-        היקף המשרה – 70 שעות בחודש (לפחות 3 ימי עבודה בשבוע – בשעות גמישות).

-        שכר – 36 ₪ לשעה.

שכר עולה - 40₪ לשעה מחודש אפריל

-        תחילת עבודה מיידית.

-        העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה.


ניתן להגיש מועמדות לדוא"ל:
 HR@student.co.il בציון שם המשרה.

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1.      קורות חיים.

 

2.      מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.

דרוש/ה רכז/ת ספורט וWell-Being, לאגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב
פורסם ב: 19/02/2024
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

·         ניהול התקשורת מול הקפטנים של נבחרות הספורט של האוניברסיטה

·         יוזמה והובלה של פרויקטים בתחום ה-well being בשטחי הקמפוס ולרווחת ציבור הסטודנטים, כגון הקמת שיעורי ספורט בשטחי הקמפוס במהלך שעות הלימודים, הכנסת תכני מיינדפולנס ומתיחות לכיתות לפני תחילת שיעור, פיתוח תרבות ספורט וקהילה סביב נבחרות הספורט של האוניברסיטה, ועוד.  יצירת שיתופי פעולה עם שותפים אסטרטגים בתחום הספורט, תזונה ו-well being

·         הפקת והובלת אירועים גדולים

·         מיצוב והנכחת תרבות ה-well being בשטחי הקמפוס, באמצעות אירועים, פרסום, קהילות אוהדים וכדומה

·         חתירה מתמדת להעלאת רמת הנבחרות והשתתפות בתחרויות בארץ ובחו"ל, כגון יצירת תוכניות העשרה לקפטנים של הנבחרות

·         תקשורת שותפת עם שאר מחלקות האגודה בכלל ומחלקת הסברה בפרט לתקשור והפצת האירועים ביוזמת המחלקה והישגי הנבחרות.

דרישות התפקיד:

·         אנשים שאוהבים לעבוד עם אנשים

·         אנשים שרוצים להשפיע ולהשאיר חותם על הסביבה שלהם

·         אנשים שאוהבים להוביל פרויקטים, ובעלי יכולת לרתום ולהוביל אנשים

·         אנשים שיכולים לייצר ולנהל יחסים מקצועיים עם שותפי עבודה רבים

·         אנשים עם יצירתיות

·         יכולת עמידה ביעדים, זמנים וניהול תקציב

·         יתרת לימוד של שנה לפחות - חובה

·         ניסיון מוכח בהובלת פרויקטים – יתרון

·         יכולות גבוהות בשליטה במחשב – חובה

·         רמת התבטאות גבוהה בע"פ ובכתב – חובה

פרטי המשרה:

-        זמינות ל-4 ימי עבודה בשבוע, בהיקף של 90 שעות חודשיות

-        שכר שעתי: 36 ₪

שכר עולה - 40₪ לשעה מחודש אפריל

-        תחילת עבודה מיידית.

-        העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה.

ניתן לשלוח קורות חיים לדוא"ל:  Hr@student.co.il )בציון שם המשרה).

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.
רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.

משרות כללי
דרוש/ה עובד/ת למשרת סטודנט כמהנדס מכונות
פורסם ב: 03/12/2023
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

למפעל בענף המתכת דרוש/ה עובד/ת למשרת סטודנט כמהנדס מכונות. העבודה כוללת בניית תיקי מוצר - תכנון וסרטוט חלקים שונים לטובת שיפור מתמיד של מוצרים, בחינה ובדיקה של מוצרים - נקודות כשל, הבאה לייצור של חלקים חדשים ופיתוח יחד עם צוות המפעל של מוצרים על פי דרישה.

משרת חלום לסטודנטים בתחום הנדסת המכונות! נגיעה בכל נושאי הייצור התעשייתי בפועל, ייצור מוצרים שונים במנגנונים שונים יחד עם מחלקות שונות של מסגרות הרכבה, שימוש במנועים חשמליים, בוכנות פניאומטיות ועוד.

דרישות התפקיד:

דרוש סטודנט/ית בשנה ד' בהנדסת מכונות. דרוש ניסיון בעבודה עם מערכת סוליד וורקס, יתרון לבעלי ידע טכני.

פרטי המשרה:

- היקף המשרה: מלאה

- שכר: 40 ₪ לשעה

- מועד תחילת העבודה: מיידי

- ימי ושעות עבודה: בתיאום עם איש הקשר.

 

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך: ללא הגבלה

להגיש אל:  ישי שטרן - istern2002@gmail.com .

בעת הגשת המועמדות יש לצרף: פרטים אישיים וקורות חיים.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

דרושה סטודנטית למדעי הרפואה/ טבע/ חברה
פורסם ב: 04/12/2023
תאור המשרה

דרישות התפקיד:

דרושה סטודנטית למדעי הרפואה/ טבע/ חברה לסיוע בהעמקה אישית בנושא רפואי ספציפי איתו מתמודדת סטודנטית . העזרה כוללת קריאת מאמרים וחומר רפואי ותימצותו, ניסוח בקשות ופניות בנושא.

 

פרטי המשרה:

- היקף המשרה: גמישות בשעות

- שכר: יוחלט בהמשך

- מועד תחילת העבודה: מיידי

- ימי ושעות עבודה: פעם או פעמיים בשבוע

 

להגיש אל:  קארין, 052-2807247

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

דרוש/ה סטודנט/ית למשרה באגף הכלכלנית הראשית, בירושלים.
פורסם ב: 12/12/2023
תאור המשרה

תיאור התפקיד

הרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן הינה רגולטור האמון על אכיפת חוק הגנת הצרכן. העבודה ברשות כוללת סיוע לאגף כלכלנית ראשית בעבודה שוטפת הכוללת:  

·         עיסוק במאגרי נתונים (עדכון, ניתוח, בניית קבצי עבודה, איסוף באמצעות שימוש בפונקציות ועוד).

·         סיוע בבניית מודלים.

·         ביצוע עבודות מחקר.

·         סיוע בכתיבת חוות דעת (לבתי משפט, לצרכי חקיקה ועוד).

·         ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונה.

דרישות התפקיד

דרישות סף:

·         סטודנט/ית הלומד לתואר בכלכלה / סטטיסטיקה/ ראיית חשבון / מנהל עסקים / מתמטיקה/ פסיכולוגיה/מדעי ההתנהגות/ הנדסת תעשייה וניהול במוסד להשכלה גבוהה המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה. סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני בתחומים אלו, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

·         שליטה מלאה באקסל , לרבות פונקציות באקסל (כגון V-lookup  , טבלאות Pivot וכו').  יש צורך בידע נרחב באקסל- מעבר לרמה בסיסית! מועמדים יעברו מבדק באקסל בעת הריאיון.

כישורים ונתונים נוספים:

·         ידע בתוכנות סטטיסטיות נוספות מהווה יתרון.

·         שליטה מלאה במערכות OFFICE.

·         ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה.

·         ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע.

·         ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות.

·         כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה.

·         תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות.

·         יחסי אנוש טובים.

·         גמישות בשעות העבודה.

היקף המשרה:

 -   עד 70 שעות חודשיות

להגיש אל: drushim@fta.gov.il

בעת הגשת המועמדות יש לציין:

·         יש לציין מס' מכרז 134

·         יש לציין בקורות חיים את יתרת משך הלימודים, כולל אופציה להמשך לימודי תואר שני.

·         יש לצרף אישור לימודים עדכני.

הערות

-          משך העסקה במשרת סטודנט/ית היא עד חמש שנים. תקופה זו כוללת את כל תקופות ההעסקה במשרת סטודנט/ית בשירות המדינה (לרבות תקופת העסקה במשרה במשרדי ממשלה אחרים).

-          העסקתו/ה המרבית של סטודנט/ית תהיה עד 70 שעות בחודש, זאת לפי צרכי   המשרד ותקציבו.

דרוש/ה סטודנט/ית למדעי המחשב/ מדעי הנתונים/ מערכות מידע/ הנדסת תוכנה למשרה באגף הכלכלנית, בירושלים.
פורסם ב: 13/12/2023
תאור המשרה

תיאור התפקיד:

הרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן הינה רגולטור האמון על אכיפת חוק הגנת הצרכן. המשרה מתחלקת לשני תפקידים מרכזיים:

1.      אחריות על הטמעת פרויקט ענן בשיתוף עם AWS למגוון צרכי הרשות. מדובר בפרויקט של נתוני עתק (Big Data) ושימוש במודלים שונים לצורכי למידה. במסגרת התפקיד:

·         יצירת מאגרי נתונים תוך שימוש בקוד בשילוב עם המערכות של AWS.

·         הטמעה מודלים.

·         כתיבת קוד עבור Scraping.

תפקיד זה חדשני וגמיש, יש מקום להתפתח ולגלות יוזמה. הדגש במשרה הוא על תפקיד זה.

2.      בנוסף, העבודה ברשות כוללת סיוע לאגף כלכלנית ראשית בעבודה שוטפת הכוללת:  

·         עיסוק במאגרי נתונים (עדכון, ניתוח, בניית קבצי עבודה, איסוף באמצעות שימוש בפונקציות ועוד).

·         ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישת הממונה.

דרישות התפקיד:

דרישות סף:

·         סטודנט/ית הלומד לתואר במדעי המחשב/ מדעי הנתונים/ מערכות מידע/ הנדסת תוכנה או תחום רלוונטי אחר במוסד להשכלה גבוהה המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה. סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני בתחומים אלו, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

·         שליטה מלאה בשפות התכנות הבאות: Python, SQL. המועמדים יעברו מבדק בעת הריאיון.

·         שליטה מלאה באקסל.

כישורים ונתונים נוספים:

  • יתרון לשליטה ב-R.
  • ידע בתוכנות סטטיסטיות נוספות מהווה יתרון.
  • שליטה מלאה במערכות OFFICE.
  • ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל-פה.
  • ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע.
  • ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות.
  • כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה.
  • תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות.
  • יחסי אנוש טובים.
  • גמישות בשעות העבודה.

היקף המשרה:

-עד 70 שעות חודשיות.

להגיש אל: drushim@fta.gov.il

בעת הגשת המועמדות יש לציין:

·         יש לציין מס' מכרז 135

·         יש לציין בקורות חיים את יתרת משך הלימודים, כולל אופציה להמשך לימודי תואר שני.

·         יש לצרף אישור לימודים עדכני.

הערות:

-          משך העסקה במשרת סטודנט/ית היא עד חמש שנים. תקופה זו כוללת את כל תקופות ההעסקה במשרת סטודנט/ית בשירות המדינה (לרבות תקופת העסקה במשרה במשרדי ממשלה אחרים).

-          העסקתו/ה המרבית של סטודנט/ית תהיה עד 70 שעות בחודש, זאת לפי צרכי המשרד ותקציבו.

דרושים משכתבים לצורך הקראה ושכתוב עבור סטודנטים בכל תחומי הדעת לאוניברסיטת תל אביב
פורסם ב: 09/01/2024
תאור המשרה

הגדרת התפקיד:

דרושים משכתבים סבלניים ובעלי נכונות לסייע לצורך הקראה ושכתוב עבור סטודנטים בכל תחומי הדעת לאוניברסיטת תל אביב

דרישות התפקיד:

·         הקראת טקסט כתוב וכתיבת תשובות על פי דברי הסטודנט בזמן בחינות.

 

·         לשכתוב בתחומי מדעי הרוח והחברה - נדרשת ידיעה טובה של עברית לרבות כתב יד קריא ויכולת הקראה.

 

·         לשכתוב בתחומי המדעים המדויקים ומדעי החיים - נדרש ידע בסיסי בתחום לרבות הכרת נוסחאות, כתב יד קריא ויכולת הקראה. 

 

·         לשכתוב בתחומי האומנויות בפרט בקולנוע  - נדרש ידע מקצועי בתחום.

 

פרטי המשרה:

·         שכר: התשלום הינו שעתי מול הפקולטה מקבלת השירות.

·         מועד תחילת העבודה: החל מסיום סמסטר א'

·         ימי ושעות עבודה: בהתאם לצורך עפ"י הפקולטה

 

להגיש אל:   https://deanstudents.tau.ac.il/rewriters_registration_form

 

           המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

 

דרוש/ה עוזר/ת מנהלי/ת - החלפת מקום זמנית
פורסם ב: 22/01/2024
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

 

Part-time admin assistant

Gain professional experience in marketing and public relations in a fun, creative office on campus

 

 

דרישות התפקיד:

·         Native-level English & good Hebrew a MUST

·         Digital media knowledge a PLUS

 

פרטי המשרה:

-          היקף המשרה: 20 hours a week, flexible

-          שכר:  NIS 30+ per hour

-          מועד תחילת העבודה: Immediate

-          ימי ושעות עבודה: Flexible

 

להגיש אל:  publicat@tauex.tau.ac.il

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף: c.v. in English and a short cover letter

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

 

דרוש עובדים למגוון תפקידי אבטחה
פורסם ב: 25/01/2024
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

מגוון תפקידי אבטחה:

-          פקידי לובי (ללא נשק) במגדלי מגורים ומגדלי משרדים.

-          מאבטחים חמושים במלונות, בנקים ומגדלים.

-          אחמ"שים לצוותי אבטחה

 

דרישות התפקיד:

לתפקיד מאבטח חמוש- שירות צבאי מלא עם רובאי 02

לתפקיד פקידי לובי אין צורך בקורס

 

פרטי המשרה:

- היקף המשרה: מלאה/חלקית

- שכר: 35-45 ₪ לשעה

- מועד תחילת העבודה: מיידי

- ימי ושעות עבודה: משמרות בנות 8 שעות, עבודה בכל ימי השבוע

 

להגיש אל:  ניתן לשלוח הודעה בוואטאפ למספר 050-4021001

בעת הגשת המועמדות יש לצרף: אין צורך בקורות חיים

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

דרוש/ה מדריך/כה בפנימייה לילדים ונוער בסיכון
פורסם ב: 04/02/2024
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

התפקיד כולל הדרכה בקבוצת ילדים/ נוער, להיות חלק מצוות של מדריכים שאחראים ומלווים אותם בכל תחומי החיים.

דרישות התפקיד:

מסירות, אחריות, יכולת ליצור קשר בין אישי עם ילדים ונוער, גמישות בשעות העבודה.

פרטי המשרה:

- היקף המשרה: מלאה

- מועד תחילת העבודה: מיידי

- ימי ושעות עבודה: משמרות כל יום כולל סופ"ש אחת לשבועיים.

 

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך: כל הזמן.

להגיש אל: סביון מידלש -  bitahnoar@gmail.com 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף: קורות חיים.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

דרוש/ה מורה במרכז למידה בפנימייה
פורסם ב: 04/02/2024
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

העברת שיעורים פרטניים לילדים בגילאי יסודי בכל תחומי הלימוד בעיקר שפה וחשבון.

דרישות התפקיד:

יכולת יצירת קשר אישי, יצירתיות וסבלנות.

עדיפות לתעודת הוראה בחינוך מיוחד או לסטודנטים לחינוך והוראה.

פרטי המשרה:

- היקף המשרה: חלקית

- מועד תחילת העבודה: מיידי

- ימי ושעות עבודה: פעמים בשבוע בשעות אחה"צ (14:30-18:30 )

 

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך: כל הזמן

להגיש אל: סביון מידלש - mercazlemidatb@gmail.com

בעת הגשת המועמדות יש לצרף: קורות חיים.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

 

דרושים עובדי ייצור ללא ניסיון - הכשרה במקום
פורסם ב: 05/02/2024
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

להארבו טכנולוגיות בע"מ דרושים עובדי ייצור ללא ניסיון - הכשרה במקום.

החברה מייצרת מצוף ימי ייחודי הבנוי מספוגים ופלסטיקים.

 

פועל הייצור ילמד לייצר ולהרכיב את המוצר תוך שימוש במכונות ייחודיות, בעבודת צוות נעימה.

העבודה היא רוב היום על הרגליים, אך אינה קשה פיזית. סביבת העבודה נקייה. המשרה מתאימה גם לנשים.

המפעל נמצא ליד קניון איילון במיקום נגיש ומרכזי.


דרישות התפקיד:

בריאות פיזית תקינה לחלוטין,

העבודה היא פיזית וברובה על הרגליים (יש גם ישיבה בתחנות עבודה השונות)

בוגר/ת תיכון, דוברי עברית או אנגלית, ידיים טובות, זריזות.

פרטי המשרה:

- היקף המשרה: משמרת בוקר

- שכר התחלתי:  40 ש"ח לשעה

- מועד תחילת העבודה: מיידי

- ימי ושעות עבודה: ימים א-ה בין 08:30-17:00 עם גמישות בשעות ובימים
   תוך התחשבות בסטודנטים

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך: 29 לפברואר 2024

להגיש אל:  אסתי / אלנתן  office@harbo-technologies.com

בעת הגשת המועמדות יש לצרף: קו"ח בלבד

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

 

דרוש/ה רכז/ת פנימיה בפרדס חנה
פורסם ב: 05/02/2024
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

·         ריכוז והדרכה של הצוות, ש"ש ובנות שירות

·         אחריות על השגרה וסדר היום בפנימייה.

·         בניית תוכניות, מערכי פעילות העשרה ופנאי

·         עבודה בצוות מוביל

דרישות התפקיד:

·         השכלה אקדמית בתחום החינוך/ קרימינולוגיה/ טיפול- חובה.

·         ניסיון בתפקיד חינוכי ישיר עם ילדים.

·         הכלה, סמכותיות ויכולת לפתור מצבים מורכבים.

·         עמידה מול קבוצה והדרכת אנשי צוות.

·         זמינות למשרה מלאה- עבודה בשעות לא שגרתיות + סופ"ש לסירוגין.

פרטי המשרה:

- היקף המשרה: מלאה

- שכר: במעמד ראיון עבודה

- מועד תחילת העבודה: מיידי

- ימי ושעות עבודה: משרה מלאה + סופש לסירוגין

- מיקום המשרה: פרדס חנה

 

להגיש אל:  hr5@elor.org.il

בעת הגשת המועמדות יש לצרף: קובץ קו"ח

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

 

דרוש עובדים/ות סוציאליים/יות לעבודה עם דיירים על הספקטרום או עם מוגבלות שכלית התפתחותית
פורסם ב: 05/02/2024
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

- שותף/ה לתהליך קליטה של דיירים חדשים.
- משתתף/ת בהכנת תוכניות קידום אישי לדיירים.
- אחראי/ת לקשר עם המחלקות לשירותים חברתיים ברשויות המקומיות ועם מסגרות חינוך ותעסוקה בהן משולבים הדיירים.
- אחראי/ת לבניה ולהפעלה של תוכניות עבודה פרטניות וקבוצתיות עם הורי הדיירים.
- ניהול אירועים חריגים.

דרישות התפקיד:

·         תואר בעבודה סוציאלית חובה או לקראת סיום

·         רישום בפנקס העובדים הסוציאליים- חובה

·         ניסיון קודם- יתרון משמעותי.

·         העבודה במשרה מלאה/ חלקית.

·         שכר גבוה, מלגות לימודים והדרכה ועוד מגוון הטבות!!

פרטי המשרה:

- היקף המשרה: מלאה/ חלקית.

- שכר: לפי צו הרחבה.

- מועד תחילת העבודה: אפשר מיידי

- ימי ושעות עבודה: תלוי בסידור שקובעים

- מיקום המשרה: פתח תקווה/ גני תקווה/ ינוב/ אור עקיבא

 

להגיש אל:  hr5@elor.org.il

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:  קובץ קו"ח

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

 

משרת עו"ס בפנימיות לילדים ונוער בסיכון
פורסם ב: 05/02/2024
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

-הובלת תהליכי החשיבה הטיפולית.
-התנהלות עם נוער בכלל מרחבי החיים.
-קשר עם הורים וגורמי חוץ.
-טיפול פרטני לנוער והנחיית קבוצות טיפוליות.

דרישות התפקיד:

תואר בעבודה סוציאלית חובה או לקראת סיום.

רישום בפנקס העובדים הסוציאליים- חובה.

זיקה לעולם החינוך, ילדים ונוער- חובה.

ניסיון קודם- יתרון משמעותי.

העבודה במשרה מלאה.

פרטי המשרה:

- היקף המשרה: משרה מלאה

- שכר: לפי צו הרחבה

- מועד תחילת העבודה: אפשר מיידי

- ימי ושעות עבודה: ימים א-ה

- מיקום המשרה: פרדס חנה/ זכרון יעקב

 

להגיש אל:  hr5@elor.org.il

בעת הגשת המועמדות יש לצרף: צירוף קו"ח

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

 

דרוש/ה סטודנט/ית מפקח/ת מזנונים באגף הנדסה, אוניברסיטת ת"א
פורסם ב: 12/02/2024
תאור המשרה

מפקח/ת מזנונים באגף הנדסה ותחזוקה בסיוע לרכז מזנונים ונכסים באוניברסיטה, רצוי שנה ב' ומעלה

תיאור התפקיד:

ביקורות באתרי המזון באוניברסיטה ומשימות נוספות אחרות

היקף המשרה: 50-89 שעות

שעות עבודה גמישות ועפ"י תיאום.

כל המעוניין מתבקש לשלוח קורות חיים למייל: israelfr@tauex.tau.ac.il
ניתן גם להתקשר לישראל בטלפון 6406262

דרושים מדריכים בחוויה האולימפית
פורסם ב: 12/02/2024
תאור המשרה

תאור המשרה:

החוויה האולימפית יושבת תחת הועד האולימפי בישראל בצפון תל אביב והינה סיור מודרך אינטראקטיבי האורך שעה.

במסגרת הסיור, עוברים בין 5 טבעות (אולמות) שמספרות על המשחקים האולימפיים. 4 טבעות אורקוליות מרשימות ומרגשות, כגון: טבעת התהילה המוקרנת ב-360, טבעת ההיסטורית שמדמה אצטדיון ביוון והטבעת הישראלית מעוררת ההשראה שבה יושבים על במה מסתובבת. באחת הטבעות (טבעת ההתנסות), אף מתנסים במספר מכשירים שספורטאים אולימפיים משתמשים, לבדיקת יכולות.

המסר המרכזי בסיור הינו: תחלום, תעז, תצליח.

התפיסה המרכזית אומרת, שספורטאי צמרת נחשבים מודל לחיקוי ומשפיעים על בני נוער ומבוגרים. מהם ניתן ללמוד ערכים וכישורים כגון שליטה עצמית, דבקות במטרה, התמדה וקבלת החלטות.

הגדרות תפקיד:

-          הדרכה וליווי קבוצות לסיור מודרך

-          ההדרכה מתבצעת בעיקר בטבעת ההתנסות, ולאחר מכן מדובר בליווי קבוצה בשאר הטבעות

-          תפעול מערכת החוויה

 

דרישות התפקיד:

-          יכולות הדרכה לקבוצות גיל 6+

-          יכולות הדרכה בעברית ולעיתים באנגלית

-          התפקיד מתאים לאיש/אשת צוות עם ראש גדול, מקפיד/ה בזמנים

-          ניסיון עבר בהדרכת קבוצות – יתרון אך לא חובה

-          זיקה לעולם הספורט - יתרון

 

פרטי המשרה:

-          היקף: משמרות של מינימום 3 שעות, גמיש

-          שכר: 50 לשעה

-          מועד תחילת העבודה: מידי

-          ימי ושעות עבודה: א'-ה'

-          משרדים בצפון תל אביב

 

יצירת קשר: יעל גרגיר 03-795-5900, #1

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

 

דרוש/ה סטודנט/ית לתמיכה ועיצוב אתר בwix
פורסם ב: 15/02/2024
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

תמיכה ועיצוב של אתר אינטרנט על פלטפורמת WIX

דרישות התפקיד:

פתרון בעיות באינטרנט ועיצוב האתר שמשתנה מידי פעם

 

פרטי המשרה:

- היקף המשרה: גמיש

- שכר: יקבע בשיחה

- מועד תחילת העבודה: מידי

- ימי ושעות עבודה:  גמיש

 

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך:

להגיש אל: איציק הרני 0522346672

בעת הגשת המועמדות יש לצרף: יכולות שליטה במערכת WIX

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

דרושה סייעת לסטודנטית על כיסא גלגלים ממונע במהלך ימי הלימודים באוניברסיטת תל אביב
פורסם ב: 15/02/2024
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

סייעת לסטודנטית על כיסא גלגלים ממונע במהלך ימי הלימודים בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב


דרישות התפקיד:

סיוע בשירותים (מעבר על ידי מנוף)

כתיבה בעת הצורך

הוצאת דברים מהתיק

 

פרטי המשרה:

- היקף המשרה: 9.5 שעות בשבוע

- שכר: 32 ש"ח לשעה

- מועד תחילת העבודה: מידי

- ימי ושעות עבודה: בסמסטר א'

יום ראשון: 8:00-10:00

יום שני: 8:00-14:00

יום שלישי: 14:00-15:30

בסמסטר ב' ישתנו ימי ושעות העבודה


ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך:
ללא הגבלה

להגיש אל:  דיקלה - 0526488446

בעת הגשת המועמדות יש לצרף: קורות חיים

 

המשרה מתייחסת לנשים בלבד.

 

דרוש/ה סטודנט.ית להנדסת כימיה / כימאי.ת לתפעול מחלקת לימת כימיה
פורסם ב: 15/02/2024
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

סטודנט.ית להנדסת כימיה / כימאי.ת לתפעול מחלקת לימת כימיה .

הכנה של תערובות חומרים כימיים לצורך טיפול פני שטח, ניקיון והגנה למתכות.


תחומי אחריות מקצועית
:
1. הכנה של תערובות בהתאם למרשמים ולמלאי הנדרש
2. מעקב אחר מלאי חומרי גלם.
3. פיתוח של חומרים חדשים בחניכת מנהל המחלקה .
 .4הכנה של תמיסות לקו ייצור.

כפיפות: טכנולוג ומנהל מחלקת לימת ליטוש וכימיה.

דרישות התפקיד :

·        סטודנט/ית להנדסת כימיה / כימאי/ת .

·        ראש גדול .

·        אחריות.

·        יכולת לעבודה פיזית .

·        יכולת עבודה עצמאית .


פרטי המשרה
:

-היקף המשרה: משרה חלקית. יום-יומיים בשבוע (עד 16 ש"ש). ימים קבועים עם גמישות לאיזה ימים.
-שכר: 40 ₪/שעתי
-מועד תחילת העבודה: מידי
-ימי ושעות עבודה: יום-יומיים בשבוע (עד 16 ש"ש). ימים קבועים עם גמישות לאיזה ימים.
-מיקום: קיבוץ גבעת חיים מאוחד. עמק חפר .


ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך:
29.2.2024

להגיש אל: מיכל סגל michal@limat.co.il

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:
קו"ח .


המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד
.

דרושים עובדים סוציאליים לשב"ס
פורסם ב: 15/02/2024
תאור המשרה

תיאור התפקיד

מתן מענה טיפולי ושיקומי לאוכלוסיית האסירים תוךאבחון, סיוע בהסתגלות למאסר, טיפול פרטני וקבוצתי, בניית תוכנית שיקומית, טיפול בעבירות ייחודיות, הכנת האסיר לקראת שחרורו ועוד.
התמחות בתחומים שונים: התמכרויות, אלימות, אלימות במשפחה, עבריינות מין , נוער עובר חוק והנחיית קבוצות.
הדרכה קבועה ע"י ראש תחום ביחידה מסלול התפתחות מצועי

דרישות התפקיד

-          תואר ראשון בעבודה סוציאלית( חובה)

-          תואר שני ( יתרון).

-          רישום בפנקס העובדים הסוציאליים( חובה).

-          ידיעת שפות נוספות – יתרון.

* ניתן להגיש מועמדות לקראת סיום תואר ראשון

פרטי המשרה

-היקף משרה - 100%, לעובד סוציאלי אגפי המטפל בעצורים/ אסירים.

-שכר ( ברוטו) -

-          ראשוני ללא ותקים כ-10,000 ₪

-          לאחר גמול השתלמות א'  כ - 11,000 ₪ 

-מועד תחילת עבודה - מיידי ( בתום שלבי המיון)

-ימי ושעות עבודה- א'-ה' , 9 שעות עבודה בבוקר,  יום עבודה מהבית לבחירה


ניתן להגיש מועמדות  - באופן שוטף באתר לשכת גיוס Lgips.gov.il

בעת הגשת מועמדות -יש להעלות קובץ קורות חיים

המשרה מתייחסת לגברים ולנשים כאחד

דרוש רכז/ת לצוות אולימפיאדת הלשון העברית
פורסם ב: 18/02/2024
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:
לצוות אולימפיאדת הלשון העברית🥇בחוג ללשון העברית ולבלשנות שמית, דרוש רכז או רכזת אדמיניסטרטיביים. אנחנו מחפשים את מי שיצטרף אלינו למיזם האולימפיאדה ולקידום יוזמות בחוג.

מהות התפקיד

-ניהול משימות דינמי: יצירת וניהול מסמכים, ובהם הפקת רשימות מתמודדים, פרטי בתי ספר וכתובות, משלוח מיילים – וסיוע בארגון
האולימפיאדה
.

-מעורבות יצירתית ולוגיסטית: עזרה בהכנה ומשלוח של חומרים הקשורים לאולימפיאדה.

-הכנות לאירוע הסיום: עזרה בהפקת הטקס ובהכנת תעודות ומתנות לטקס הסיום.

-הזדמנויות להתפתחות בהתאם לרצון וליכולת – אפשרות לקידום יוזמות בחוג.

דרישות התפקיד:

ידע בסיסי באקסל ובוורד, חריצות, שירותיות ומאור פנים, יוזמה.

פרטי המשרה:

-          היקף המשרה: 10-15 שעות בשבוע.

-          שכר: 40 ש״ח/שעה

-          מועד תחילת העבודה: מידי

-          ימי ושעות עבודה: גמיש.

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך: אין תאריך 

להגיש אל: חמוטל איינהורן בדוא״ל hamutale@mail.tau.ac.il

בעת הגשת המועמדות יש לצרף: שם מלא, פרטי קשר (טלפון, דוא״ל), ביו מקוצר בעברית.

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

דרוש/ה מרכז/ת שבט לתנועת הצופים – הנהגת הצוק
פורסם ב: 18/02/2024
תאור המשרה

 

הגדרות תפקיד:

·         אחריות ניהולית, ארגונית וחינוכית על פעילות השבט.

·         הכשרה, ליווי וחניכה של צוות המדריכים ובעלי התפקידים בשבט.

·         חינוך בני נוער.

·         פיתוח וניהול הדרכה.

·         ניהול תקציב ורכש.

·         תכנון והובלת פרויקטים (לרבות טיולים).

·         יצירת קשרים עם גורמים בקהילה.

דרישות התפקיד:

·         הכשרה, ליווי וחניכה של צוות המדריכים ובעלי התפקידים בשבט.

·         חינוך בני נוער.

·         פיתוח וניהול הדרכה.

·         ניהול תקציב ורכש.

·         תכנון והובלת פרויקטים (לרבות טיולים).

·         יצירת קשרים עם גורמים בקהילה.

·         בוגר/ת תנועת נוער ו/או ניסיון בתחום החינוך - יתרון משמעותי.

·         יכולת ארגונית וניהולית.

·         ראיה חינוכית ערכית.

·         מוטיבציה לעבודה מאתגרת.

·         משרה מלאה, מתאימה גם לסטודנטים/ות.

פרטי המשרה:

- היקף המשרה: 50-100%

- שכר: 7,000 ₪ + 1,000 ₪ נוספים בממוצע בחודש

- מועד תחילת העבודה: מיידי

- ימי ושעות עבודה: משרה גלובלית

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך: לאורך כל השנה

להגיש אל:  jobs@zofim.org.il

בעת הגשת המועמדות יש לצרף: כותרת עם שם המשרה

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

 

 

דרוש/ה עבודת טלמרקטינג בשירות עמותה, משרה חלקית וזמנית
פורסם ב: 20/02/2024
תאור המשרה

דרישות התפקיד:

עבודת טלמרקטינג בשירות עמותה.

העבודה מבית העובד.ת. העבודה תתבצע מהטלפון של העובד.ת.

חובה ניסיון בטלמרקטינג

 

פרטי המשרה:

-        היקף המשרה: העבודה בשעות גמישות, בשעות אחר הצהריים-ערב של ימי חול בלבד. 5-15 שעות בשבוע. משך משוער:  2-4 שבועות. (אופ' להארכה)

 

-        שכר: שכר בסיס  35 שח לשעה בתוספת בונוסים נאים על הצלחות. השמיים הם הגבול. אפשרות להעסקה כשכיר.ה ו/או כעוסק.ת פטור.ה/ מורשי.ת למי שיש תיק ברשות המס.

-        מועד תחילת העבודה: מיידית

-        ימי ושעות עבודה: העבודה בשעות גמישות, בשעות אחר הצהריים-ערב של ימי חול בלבד. 5-15 שעות בשבוע. משך משוער:  2-4 שבועות. (אופ' להארכה)

 

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך:  ללא הגבלה

להגיש אל:   office@ishla.org.il לציין משרת טלמרקטינג בשורת נושא הפנייה

בעת הגשת המועמדות יש לצרף: קורות חיים

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

דרושים/ות סטודנטים/יות למע"מ ת"א 3
פורסם ב: 21/02/2024
תאור המשרה

הגדרת התפקיד:

סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה במטלות שונות.

התמחות בתחום העיסוק הספציפי ליחידה ושילוב הידע האקדמי החלקי לשם קידום הנושאים שבתחום

האחריות.

סיוע בתחזוקת מאגרי נתונים באופן שיטתי וכן בחיפוש ובריכוז מידע לרבות הפקת דו"חות בהתאם להנחיית

הממונים.

סיוע בגיבוש שיטות וכלים לניהול עבודה והטמעתם.

סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית לרבות תיעוד חומרים, עיבודים, צילומים טלפונים עבודה בתוכנות שונות

וסיוע בכל מטלה אחרת.

ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיית הממונה.

 

דרישות התפקיד:

דרישות סף:

-          השכלה: סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסד להכשרת -הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על ידי המועצה -להשכלה גבוהה. סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית או סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.

 

-          ניסיון: לא נדרש ניסיון קודם.


דרישות נוספות רצויות
:

-          רצויה יתרת לימודים של לפחות שנתיים .

-          ידיעת השפות העברית והאנגלית ברמה גבוהה כדי ביטוי בכתב ובעל פה.

-          ידע וניסיון בעבודה עם מאגרי מידע .

-          ידע וניסיון עם תכנות אופיס או עם מערכות מידע רלוונטיות אחרות .

-          כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה .
תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות .

פרטי המשרה:

-          היקף המשרה: 96 שעות חודשיות

-          סוג העסקה: סטודנטים

-          מועד משוער לתחילת העסקה: מידי

-          מיקום המשרה: מע"מ ת"א- 3 היחידה: מע"מ ת"א- 3


ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך:
29.02.2024


להגיש אל:
EtiBa@taxes.gov.il

בעת הגשת המועמדות יש לצרף: קורות חיים בצירוף אישור לימודים בתוקף יש לציין בדואר האלקטרוני כי קורות החיים הם עבור משרת הסטודנט
.


הערות
:

-          העסקתו המרבית של סטודנט/ית תהיה עד 120 שעות בחודש, זאת לפי צרכי המשרד ותקציבו .

-          משך העסקה במשרת סטודנט/ית היא עד חמש שנים. תקופה זו כוללת את כל תקופות ההעסקה

-          במשרת סטודנט/ית בשירות המדינה (לרבות תקופת העסקה במשרה במשרדי ממשלה אחרים)

-          רק פניות מתאימות תענינה .

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

דרוש/ה מפעיל בחדר בקרה בחניון בתל אביב
פורסם ב: 22/02/2024
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

מפעיל בחדר בקרה בחניון בתל אביב.

דרישות התפקיד:

לא נדרש ניסיון.

ראש גדול, זריז, אמין.

פרטי המשרה:

- היקף המשרה: ימים: שישי 10:00-18:00 מוצא"ש  18:00-24:00

- שכר: תנאים טובים למתאימים

- מועד תחילת העבודה: מיידי

- ימי ושעות עבודה: שישי, מוצא"ש

 

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך: אין הגבלה

להגיש אל:  office@keret.co.il / 052-8928775 /03-6957455

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.