דרושים
  • קטגוריות:
  • שנה:
  • חודש:

הצטרפו אלינו

משרות אגודה
ליחידת התפעול באגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת של תל אביב דרוש/ה רכז/ת רכש
פורסם ב: 19/05/2021
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

· ניהול מערך הרכש והציוד של האגודה – הזמנת ציוד, ריכוז הצעות מחיר, ניהול מחסנים ומלאי ציוד האגודה וכדומה.

· ניהול ותפעול נכסי האגודה (מתחם אירועים, מקלחות רוכבים, מרכז למידה, מועדוני רווחה ועוד) בשיתוף גורמי פנים וחוץ באגודה.

· התנהלות שוטפת מול ספקים, נותני שירות, גורמים באגודה וגורמים שונים באוניברסיטה.

· מתן סיוע לוגיסטי ותפעולי למחלקות האגודה השונות ולנציגי החוגים בהפעלת מפגשים ואירועים.

· הובלת אירועי הדגל של האגודה מבחינת רכש ולוגיסטיקה (אירועי פתיחת שנה וכדומה).

· קידום פרויקטים חדשים ושיפור השירותים הקיימים תוך הבנה של הצרכים הסטודנטיאליים.

· פתרון בעיות אחזקה (חשמל, בינוי וכדומה) מול גורמים באגודה ובאוניברסיטה.

· אחריות על תקינות הציוד המשרדי, בדגש על מדפסת האגודה.

· השתתפות וסיוע למנהלת היחידה בביצוע תפקידיה ומשימותיה ובביצוע פרויקטים מחלקתיים, לפי הצורך.

· השתתפות בפעילויות משתנות ואירועים של היחידה והאגודה.

דרישות התפקיד:

· יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.

· יכולת עבודה עצמאית.

· יכולת ניהול זמן וניהול משימות.

· יכולת עבודה תחת מגבלת זמן.

· אחריות, סדר וארגון.

· יצירתיות ויכולת הוצאה לפועל של רעיונות.

· יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ.

· יחסי אנוש מעולים.

· תודעת שירות גבוהה.

· רישיון נהיגה בתוקף – חובה.

· נכונות לעבודה פיזית קלה, במידת הצורך.

פרטי המשרה:

· היקף המשרה - 85 שעות בחודש – לפחות 3 ימים בשבוע, בשעות גמישות.

· שכר – 35 ₪ לשעה.

· תחילת עבודה מיידית.

· העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה.

ניתן להגיש מועמדות עד תאריך ה-28.9.2021, לדוא"ל: Hr@student.co.il בציון שם המשרה.

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1. קורות חיים.

2. הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון

למחלקת אקדמיה וזכויות סטודנטיאליות באגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה נציב/ת זכויות סטודנטיאליות
פורסם ב: 21/06/2021
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

· קידום ושיפור הזכויות האקדמיות והחוויה האקדמית של סטודנטים/ות בפקולטות במערב הקמפוס.

· מתן ליווי וסיוע אקדמי לסטודנטים/ות ועמידה על זכויותיהם/ן.

· טיפול בבעיות אקדמיות מהותיות מול גורמים שונים באוניברסיטה, כגון, ראשי חוגים, מזכירויות חוגים, אנשי מנהלה ועוד.

· התנהלות שוטפות מול נציגי ונציגות המועצה ומול גורמים ומחלקות אחרות בתוך האגודה.

· טיפול בבעיות אקדמיות שורשיות ומהותיות והובלת יוזמות לשינוי ושיפור התקנון.

· מתן מענה שוטף לפניות של סטודנטים/ות.

· קידום יוזמות חדשות והובלת פרויקטים שונים תומכי לימודים עבור הסטודנטים/ות.

· קידום אג'נדות סטודנטיאליות בתחום האקדמי.

· מתן סיוע למנהל המחלקה ולרכזי המחלקה בביצוע פרויקטים שונים, במידת הצורך.

· השתתפות וסיוע בפעילויות משתנות ואירועים של המחלקה ו/או האגודה.

 

דרישות התפקיד:

· סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב עם יתרת לימודים של שנה לפחות – חובה.

· יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ.

· חשיבה אנליטית ותשומת לב לפרטים.

· תודעת שירות גבוהה.

· יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.

· יכולת עבודה עצמאית.

· יכולת ניהול זמן וניהול משימות עצמאי.

· יחסי אנוש מעולים.

· אחריות, סדר וארגון.

 

פרטי המשרה:

· היקף המשרה – 80 שעות בחודש (לפחות 3 ימי עבודה בשבוע – בשעות גמישות).

· שכר – 33 ₪ לשעה.

· תחילת עבודה מיידית.

· העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה.

 

ניתן להגיש מועמדות עד לתאריך ה-28.9.21, לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1. קורות חיים.

2. מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון

ליחידת התפעול באגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת של תל אביב דרוש/ה רכז/ת תפעול
פורסם ב: 26/07/2021
תאור המשרה

 

הגדרות התפקיד:

·         תפעול והובלת אירועי הדגל של האגודה, כגון, אירועי פתיחת שנה וכדומה.

·         תפעול מחסני האגודה תוך מתן סיוע לוגיסטי ותפעולי למחלקות האגודה השונות ולנציגי החוגים בהפעלת אירועים.

·         תיאום חדרים לפעילויות האגודה באוניברסיטה.

·         ניהול פרויקט הגרלות החניה מול גורמים באוניברסיטה והזוכים בהגרלה.

·         התנהלות שוטפת מול ספקים, נותני שירות, גורמים באגודה וגורמים שונים באוניברסיטה.

·         תחזוקת רכב תפעולי של האגודה.

·         אחריות לניהול ותפעול פרויקט פינות הרווחה - ניהול חישובי הזמנת ציוד; ניהול צוות אחראי פינות רווחה (כולל קשר מול עו"ס) וניהול מערך מלגאים המסייעים בתפעול פינות רווחה.

·         קידום פרויקטים חדשים ושיפור השירותים הקיימים תוך הבנה של הצרכים הסטודנטיאליים.

·         השתתפות וסיוע למנהלת היחידה בביצוע תפקידיה ומשימותיה ובביצוע פרויקטים מחלקתיים, לפי הצורך.

·         השתתפות בפעילויות משתנות ואירועים של היחידה והאגודה.

דרישות התפקיד

·         יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.

·         יכולת עבודה עצמאית.

·         יכולת ניהול זמן וניהול משימות.

·         יכולת עבודה תחת מגבלת זמן.

·         אחריות, סדר וארגון.

·         יצירתיות ויכולת הוצאה לפועל של רעיונות.

·         יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ.

·         יחסי אנוש מעולים.

·         תודעת שירות גבוהה.

·         רישיון נהיגה בתוקף – חובה.

·         נכונות לעבודה פיזית קלה, במידת הצורך.

פרטי המשרה:

  • היקף המשרה - 85 שעות בחודש – לפחות 3 ימים בשבוע, בשעות גמישות.
  • שכר – 35 ₪ לשעה.
  • תחילת עבודה מיידית.
  • העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה.

ניתן להגיש מועמדות עד תאריך ה-28.9.21, לדוא"ל: Hr@student.co.il בציון שם המשרה.

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1.      קורות חיים.

2.      הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

למחלקת תרבות, ספורט וקשרי חוץ באגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה רכז/ת סטודנטים/ות ערבים/ות لقسم الثقافة, الرياضة والعلاقات العامة في نقابة الطلاب والطالبات لجامعة تل أبيب مطلوب.ة مركز.ة الطلاب.الطالبات العرب.
פורסם ב: 28/07/2021
תאור המשרה

הגדרות התפקיד | ماهية الوظيفة:

        בניית קהילה של סטודנטים/ות ערבים/ות בקמפוס – ניהול ותפעול אירועי תרבות, הרצאות, סדנאות ועוד | بناء مجتمع للطلاب والطالبات العرب في الحرم الجامعي, إدارة وتفعيل مشاريع ثقافية, محاضرات, ورشات وغيرها.

        ניהול מדיות חברתיות שונות של האגודה בשפה הערבית ויצירת תוכן | إدارة وصائل التواصل المختلفة للنقابة باللغة العربية, وصناعة محتوى.

        קידום יוזמות סטודנטיאליות ומתן מענה שוטף לסטודנטים/ות ערבים/ות בקמפוס בתחומי הרווחה, האקדמיה, התרבות וכדומה | المبادرة في مبادرات طلابيّة ومتابعة إحتياجات الطالب.ة العربي.ة في الحرم الجامعي, الأكاديمية, الثقافية والرفاه الاجتماعي وغيرها.

        הנגשת מידע ופעילויות האגודה לסטודנטים/ות ערבים/ות בקמפוס - ניסוח מיילים ייעודיים, דברור בפייסבוק, תרגום שירותים שונים וכדומה | تسهيل الوصيل للمعلومات ولفعاليات النقابة للطلاب والطالبات العرب في الحرم الجامعي – صياغة إيميلات إلكترونية, منشورات فيسبوكيّة, وترجمة المعلومات المختلفة.

        עבודה שוטפת מול ספקים, גורמים אוניברסיטאיים וגורמים שונים בתוך האגודה | العمل بشكل مستمر مع الأجسام المختلفة من الجامعة وخارجها.

        מתן סיוע לראש המחלקה ולרכזי המחלקה בביצוע פרויקטים שונים, במידת הצורך | مساعدة رئيس القسم والمركزين الاخرين في القسم بفعالياتهم, في وقت الحاجة.

        השתתפות וסיוע בפעילויות משתנות ואירועים של המחלקה ו/או האגודה | المشاركة والمساعدة في الفعاليات والأحداق المختلفة في النقابة.

 

דרישות  התפקיד | متطلبات الوظيفة:

        סטודנט/ית שנה ב' ומעלה באוניברסיטת תל אביב עם יתרת לימודים של שנה לפחות – חובה | طالب.ة في جامعة تل أبيب, سنة ثانية فما فوق – إجباري.

        ניסיון בתפעול מדיות חברתיות – חובה | تجربة في تفعيل وسائل التواصل الاجتماعي – إجباري.

        ניסיון בהפקת אירועים – יתרון | تجربة في إدارة فعاليات ومشاريع – مفضل.

        חשיבה קריאטיבית, יצירתיות וחדשנות | تفكير إبداعي ومتجدد.

        יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית | مبادرة شخصيّة والقدرة على التحفيز داخلي.

        יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ | قدرة عالية على التعبير والكتابة باللغة العربية.

        תודעת שירות גבוהה | وعي خدماتي عالي.

        יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות | القدرة على العمل بشكل مستقل, وعلى العمل ضمن مجموعة.

        יחסי אנוש מעולים | مهارة عالية في التعامل مع الاخرين.

        אחריות, סדר וארגון | مسؤولية, ترتيب وتنظيم.

        ערבית ברמת שפת אם או עברית ברמה טובה מאוד | اللغة العربية كلغة أم, أو بمستوى عالي جدًا.

 

פרטי המשרה | تفاصيل الوظيفة:

        היקף המשרה – 90 שעות בחודש | عدد ساعات العمل – 90 ساعة شهرية.

        זמינות ל-4 ימי עבודה בשבוע לפחות, בשעות גמישות | التواجد لأربعة أيام عمل في الأسبوع على الأقل, بساعات مرنة.

        שכר – 33 ₪ לשעה | الإجار – 33 للساعة.

        תחילת עבודה מיידית | بدأ العمل بشكل فوري.

        העבודה הינה במשרדי האגודה באוניברסיטת תל אביב | العمل سيكون في مكاتب النقابة في جامعة تل أبيب.

 

ניתן להגיש מועמדות עד ה-28.9.21, לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

بإمكانك تقديم طلبات حتى 28.9.21, للبريدد الإلكتروني HR@student.co.il مع ذكر إسم الوظيفة (רכז/ת הסטודנטים/ות הערבים/ות)

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף | مع تقديم الطلب عليكم إرفاق:

1.      קורות חיים | السيرة الذاتيّة.

2.      מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות | البرنامج التعليمي أو تقدير للساعات المتاحة لديكم للعمل.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאח | الوظيفة تتوجه للرجال والنساء على حدًا.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון | سيتم الرد على الطلبات الملائمة فقط – نقابة الطلاب والطالبات لا تلتزم بإستدعاء لمقابلة.

למחלקת מעורבות חברתית באגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה רכז/ת קיימות ותאים סטודנטיאליים
פורסם ב: 01/08/2021
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

  • ניהול וקידום תחום הקיימות של האגודה.
  • ריכוז ותפעול פרויקטים שונים בתחום הקיימות; ארגון והפקת אירועים בתחום הקיימות.
  • הנעת תהליכים לשינוי מדיניות בתחום הקיימות, מול גורמים פנימיים בקמפוס ומחוצה לו.
  • קידום והעלאת השיח בנושא סביבה ירוקה ברחבי הקמפוס ובאגודה עצמה.
  • תפעול ופיתוח הגינה ההידרופונית.
  • ליווי יוזמות סטודנטיאליות ואוניברסיטאיות בתחום הקיימות.
  • ליווי וסיוע לתאים חברתיים סטודנטיאליים הפועלים בקמפוס.
  • התנהלות מול גופים וארגונים חברתיים וקידום שיתופי פעולה.
  • ריכוז ותפעול מערך מלגות מעורבות חברתית.
  • השתתפות וסיוע לראש המחלקה בביצוע יוזמות, אירועים ופעילויות, לפי הצורך.
  • השתתפות בפעילויות משתנות ואירועים של המחלקה ו/או האגודה.

 

דרישות התפקיד:

·         סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב או בוגר/ת תואר ראשון – חובה.

·         הכרות וזיקה לעולם הקיימות – חובה.

·         אוריינטציה חברתית ורצון להיות מעורב/ת ומוביל/ה בקהילה - חובה.

·         ניסיון בעשייה חברתית והתנדבותית.

·         יצירתיות, חדשנות ויכולת הוצאה לפועל של רעיונות.

·         יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.

·         יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות.

·         יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ.

·         אחריות, סדר וארגון.

·         תודעת שירות גבוהה.

·         יחסי אנוש מעולים.

פרטי המשרה:

·         היקף המשרה – 70 שעות בחודש (לפחות 3 ימי עבודה בשבוע – בשעות גמישות).

·         שכר – 33 ₪ לשעה.

·         תחילת עבודה מיידית.

·         העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה.

ניתן להגיש מועמדות עד יום ראשון, ה-5.9.2021, לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1.      קורות חיים.

2.      מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.

 

למחלקת הסברה ופרסום באגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה מנהל/ת דיגיטל
פורסם ב: 10/08/2021
תאור המשרה

למחלקת הסברה ופרסום באגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה מנהל/ת דיגיטל

 

הגדרות התפקיד:

• ניהול ותפעול מערך הפרסומים של האגודה במדיות החברתיות השונות.

• ניהול ותפעול עמוד הפייסבוק והאינסטגרם של האגודה - יצירת תוכן קריאטיבי, איסוף תכנים רלוונטיים, תכנון פרסומי, כתיבת פוסטים ועוד.

• סמכות קריאטיבית בניסוח תכנים ובעיצוב המעטפת הפרסומית של האגודה במדיות החברתיות – הן מבחינת התוכן והן מבחינה ויזואלית.

• יצירת וניהול קמפיינים במדיות האגודה השונות.

• מתן מענה שוטף לפניות המתקבלות במדיות החברתיות של האגודה.

• ניהול מעקב אחר סטטיסטיקות לצורך בקרה על איכות התכנים המתפרסמים, ניתוח הסטטיסטיקות וגיבוש תובנות לצורך שיפור המענה הפרסומי.

• עבודה שוטפת מול מחלקות שונות באגודה, חברות הבת שלה וכן נציגי/ות החוגים השונים לתיאום מעטפת פרסומית וטיפול בבקשות פרסום.

• מתן סיוע למנהל המחלקה ולרכזי המחלקה בביצוע פרויקטים שונים, במידת הצורך.

• השתתפות וסיוע בפעילויות משתנות ואירועים של המחלקה והאגודה.

 

דרישות התפקיד:

• סטודנט/ית משנה ב' ומעלה (יתרון ללומדים/ות באונ' ת"א) או בוגר/ת תואר ראשון בתחום הרלוונטי לתפקיד – חובה.

• ניסיון בתפעול מדיות חברתיות שונות – חובה.

• ניסיון בכתיבת תוכן יצירתי – חובה.

• שליטה בדיסציפלינות דיגיטליות שונות – חובה.

• חשיבה קריאטיבית, יצירתיות וחדשנות.

• יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.

• סדר, ארגון ותשומת לב לפרטים הקטנים.

• יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ.

• תודעת שירות גבוהה.

• יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות.

• יכולת ניהול זמן וניהול משימות עצמאי.

• יחסי אנוש מעולים.

 

פרטי המשרה:

• היקף המשרה – 90 שעות בחודש.

• זמינות ל-3 ימי עבודה בשבוע לפחות, בשעות גמישות (נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך).

• שכר – 33 ₪ לשעה.

• תחילת עבודה מיידית.

• העבודה הינה במשרדי האגודה באוניברסיטת תל אביב.

 

ניתן להגיש מועמדות עד ה-28.9.21, לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה. 

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1. קורות חיים.

2. מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות, בהתאם לשנת הלימודים הצפויה.

3. מענה על השאלון המצורף.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.

 

 

לאגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה סנגור/ית סטודנטים/ות
פורסם ב: 19/08/2021
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

• ייצוג סטודנטים/ות באוניברסיטת ת"א אשר עומדים/ות לדין משמעתי בבית הדין של האוניברסיטה, כמו גם בהליכים המשמעתיים המתנהלים בוועדות המשמעת במעונות הסטודנטים – בעבירות כגון, זיוף מסמכים, הונאה, הפרת הוראות, מסירת מידע כוזב, התנהגות שאינה הולמת, אי ציות, פגיעות ברכוש, הטרדה מינית וכדומה.

• בא כוחם של הסטודנטים/ות אל מול רשויות האוניברסיטה.

• ליווי הסטודנט/ית הנאשם/ת לאורך כל ההליך המשמעתי - קבלת הקובלנה, הגשת טענות מקדמיות ובקשות ביניים, בניית תיק ההגנה, ליטיגציה בבית הדין (לרבות זימון וחקירת עדים) ובמידת הצורך הכנת ערעור וליטיגציה בבית הדין לערעורים של האוניברסיטה. 

 

דרישות התפקיד: 

• סטודנט/ית למשפטים באוניברסיטת תל-אביב בשנה ב' ומעלה ועם יתרת לימודים של שנה אחת לפחות – חובה.

• חשיבה משפטית חריפה ויצירתית. 

• יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.

• יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ.

• יכולת ניהול זמן וניהול משימות עצמאי.

• יכולת עבודה עצמאית.

• אחריות, סדר וארגון.

• תודעת שירות גבוהה.

• יחסי אנוש מעולים.

 

פרטי המשרה:

• היקף המשרה – 60 שעות בחודש.

• שכר – 33 ₪ לשעה.

• תחילת עבודה מיידית.

• העבודה הינה במשרדי האגודה באוניברסיטת תל אביב.

 

ניתן להגיש מועמדות עד ה-28.9.2021, לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה. 

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1. קורות חיים.

2. גיליון ציונים עדכני.

3. מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות, בהתאם לשנת הלימודים הצפויה..

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.

 

למחלקת תרבות, ספורט וקשרי חוץ באגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה רכז/ת תרבות והפקה
פורסם ב: 02/09/2021
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

• הפקה ותפעול אירועי תרבות שונים ומגוונים – כגון, הפסקות פעילות, סדנאות, הרצאות, טקסים ועוד.

• ריכוז ותפעול פרוייקטים שונים בתחום התרבות.

• עבודה שוטפת מול חברת הפקה חיצונית בהפקת מסיבות, כגון, יום הסטודנט, רייב עצמאות ועוד.

• קידום יוזמות סטודנטיאליות בתחום התרבות ותמיכה שוטפת במועדוני הסטודנטים.

• התנהלות ישירה ושוטפת מול ספקים, אנשי מקצוע, נותני שירות, גורמים באוניברסיטה וגורמים באגודה.

• מתן סיוע לראש המחלקה ולרכזי המחלקה בביצוע פרויקטים שונים, במידת הצורך.

• השתתפות וסיוע בפעילויות משתנות ואירועים של המחלקה והאגודה.

דרישות התפקיד:

• סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב עם יתרת לימודים של שנה לפחות – חובה.

• ניסיון בהפקת אירועים – יתרון.

• חשיבה קריאטיבית, יצירתיות וחדשנות.

• יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.

• אסרטיביות ויכולת הוצאה לפועל של רעיונות.

• יכולת עבודה עצמאית.

• אחריות, סדר וארגון.

• יחסי אנוש מעולים.

• תודעת שירות גבוהה

• יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ.

פרטי המשרה:

• היקף המשרה – 90 שעות בחודש.

• זמינות ל-3 ימי עבודה בשבוע לפחות, בשעות גמישות.

• נכונות לעבודה מאומצת בשעות לא שגרתיות בתקופות בהן יש אירועים.

• שכר – 33 ₪ לשעה.

• תחילת עבודה מיידית.

• העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה.

ניתן להגיש מועמדות עד ה-28.9.21, לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה. 

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1. קורות חיים.

2. מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

3. מענה על השאלון המצורף.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.

 

 

ליריד פתיחת שנת הלימודים תשפ"ב של אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת ת"א דרוש/ה נציג/ת שירות זמני/ת
פורסם ב: 05/09/2021
תאור המשרה

יש לכם/ן חלונות פנויים בין השיעורים? 

מסיימים/ות ללמוד מוקדם ורוצים לנצל את שאר היום? 

אתם/ן האנשים שלנו! 

אנחנו מזמינים אתכם/ן להצטרף אלינו ולעבוד בעבודה נוחה עם משמרות גמישות ואווירה סטודנטיאלית!

 

התפקיד כולל איוש מגוון תפקידי מתן שירות והרשמה לסטודנטים בעמדות השונות במהלך היריד.

 

היריד יתקיים בשבוע הראשון של שנת הלימודים תשפ"ב – החל מיום ראשון, ה-10.10.21 ועד יום חמישי, ה-14.10.21 (כולל) בין השעות 8:00-18:00.

 

ביום ראשון, ה-3.10.21, בין השעות 14:00-15:00 תערך פגישת הכנה לעבודה ביריד בה יינתן מידע אודות היריד והתפקידים השונים בו – הפגישה תיערך באוניברסיטה (מיקום מדויק יימסר בהמשך) והנוכחות בה הינה חובה.

 

דרישות התפקיד:

- סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב – חובה.

- יחסי אנוש מעולים.

- אחריות, סדר וארגון.

- תודעת שירות גבוהה.

- "ראש גדול" ויוזמה אישית.

- יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות.

- יכולת ביטוי ברמה גבוהה.

 

פרטי המשרה:

- משרה זמנית לשבוע הראשון של הלימודים – החל מיום ראשון, ה-10.10.21 ועד יום חמישי, ה-14.10.21 (כולל). 

- העבודה הינה במשמרות – 8:00-13:00 ו/או 13:00-18:00. 

- שכר – 33 ₪ לשעה.

 

המעוניינים/ות מוזמנים/ות לשלוח קורות חיים למייל HR@student.co.il ולציין בגוף המייל את הפרטים הבאים:

- האם הנך סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב?

- האם עבדת ביריד בעבר?

- מהן המשמרות בהן את/ה יכול/ה לעבוד – ימים ושעות? יש להירשם למינימום 3 משמרות מלאות.

- אישור הגעה לפגישת הכנה.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.