top of page

בחירות להנהלה 2025

זה הזמן לבחור את ההנהלה שתוביל את העשייה הסטודנטיאלית בשנה הקרובה. כאן תמצאו את כל המידע על התפקידים, הדרישות והציפיות.

:יו"ר האגודה

הגדרות התפקיד: •ייצוג האגודה בפני רשויות האוניברסיטה ובפני כל רשות/מוסד/גוף/אדם אחר מחוץ לאוניברסיטה. •אחריות על ניהולה השוטף והתקין של האגודה על פי חזון האגודה ובהתאם לתקנון העמותה. •הובלה ופיקוח על פעילות ההנהלה וכל אחד/אחת מחבריה/חברותיה, ניהול ישיבות הנהלת האגודה והתווית מדיניות. •אחריות על שמירת קשר רציף בין הנהלת האגודה לנציגי ונציגות המועצה. •יו"ר הדירקטוריונים של חברות הבת של האגודה. דרישות התפקיד: •סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב וחבר/ה באגודה – חובה. •ניסיון בניהול צוות וניהול פרויקטים – חובה. •יכולת לקבל החלטות ויכולת עבודה עצמאית. •יכולת ארגון וניהול משימות. •חשיבה אנליטית, ראייה רחבה וארוכת טווח. •יכולת לנהל משא ומתן מול גורמים בכירים. •יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית. •יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ. •יכולת עבודה תחת לחץ ומגבלת זמן. •תודעת שירות גבוהה. •יחסי אנוש מעולים. פרטי המשרה: •מעמד יו"ר האגודה הינו נבחר/ת ציבור ובחירתו/ה לתפקיד נעשית באמצעות תהליך של בחירות חשאיות במסגרת מועצת האגודה, הכוללת את נציגי/ות החוגים השונים בקמפוס •סטודנט/ית שאינו/ה חבר/ה במועצת האגודה נדרש/ת לגייס מבעוד מועד (עד תחילת ישיבת המועצה שבה נערכות הבחירות) חתימות של מעל ל-35% מסך כל חברי המועצה המאשרים את התמודדותו/ה בבחירות: www.student.co.il/he/sections/1/sub-sections/4/articles/123 •לפרטים נוספים על אופן גיוס החתימות ניתן לפנות לנשיאות האגודה במייל: nesiut@student.co.il •היקף משרה – 200 שעות חודשיות (משרה מלאה). •נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך. •שכר גלובלי – 11,000₪. •תשלום נסיעות לפי חוק. •תחילת עבודה מיידית.

:סיו"ר האגודה

הגדרות התפקיד: •ס. יו"ר הינו/ה חבר/ה בהנהלת האגודה, המתווה מדיניות ומיישמת את חזון האגודה. •ס. יו"ר, כחלק מהיותו/ה חבר/ת הנהלה, אחראי/ת על שמירת קשר רציף בין הנהלת האגודה לנציגי ונציגות המועצה. •מ"מ יו"ר האגודה. •ניהול וליווי מקצועי של מנהלי המחלקות והיחידות בפעילותם/ן השוטפת. •ניהול וליווי פרויקטים שונים של האגודה. •ניהול ענייני מנהלה וכספים בשיתוף עם מנהלת הכספים באגודה, כגון, ניהול תקציבי האגודה, אישור הוצאות וכדומה. •אחריות מנהלית על מנהלת משאבי האנוש באגודה וליווי תהליכים ארגוניים בתחום. •הובלת תהליכים של שימור הידע הארגוני באגודה. •אחריות על תחום המחשוב באגודה. •ליווי שוטף של הסנגורים/ות לסטודנטים/ות. •בניית תכנית עבודה שנתית ומעקב אחר ביצועה למחלקת ס. יו"ר. •ניהול תקציב מחלקת ס. יו"ר – כולל מעקב אחר דוחות כספיים, חשבוניות ותשלומים. •עבודה שוטפת מול גופים שונים בתוך האוניברסיטה ומחוצה לו. •חברות בדירקטוריון בחברות הבת של האגודה. דרישות התפקיד: •סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב וחבר/ה באגודה. •ניסיון בניהול צוות וניהול פרויקטים. •יכולת לקבל החלטות ויכולת עבודה עצמאית. •יכולת תכנון, דייקנות וערנות לפרטים. •יכולת ארגון וניהול משימות. •חשיבה אנליטית, ראייה רחבה ויכולת ניתוח. •יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית. •יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ. •יכולת עבודה תחת לחץ ומגבלת זמן. •תודעת שירות גבוהה. •יחסי אנוש מעולים. פרטי המשרה: •מעמד ס. יו"ר הינו הינו נבחר/ת ציבור ובחירתו/ה לתפקיד נעשית באמצעות תהליך של בחירות חשאיות במסגרת מועצת האגודה, הכוללת את נציגי/ות החוגים השונים בקמפוס: https://www.student.co.il/he/sections/1/sub-sections/4/articles/123 •היקף משרה – 182 שעות חודשיות (משרה מלאה). •נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך. •שכר גלובלי – 8,500 ₪. •תשלום נסיעות לפי חוק. •תחילת עבודה מיידית.

רמ"ח תרבות, ספורט וקשרי חוץ

הגדרות התפקיד: •מנהל/ת המחלקה הינו/ה חבר/ה בהנהלת האגודה, המתווה מדיניות ומיישמת את חזון האגודה. •מנהל/ת המחלקה, כחלק מהיותו/ה חבר/ת הנהלה, אחראי/ת על שמירת קשר רציף בין הנהלת האגודה לנציגי ונציגות המועצה. •ניהול צוות הרכזים והרכזות במחלקה – ליווי והנחייה בתפקידם/ן, פיקוח על עבודתם/ן, קיום פגישות אישיות וישיבות צוות שבועיות. •ניהול תקציב המחלקה – כולל מעקב אחר דוחות כספיים, חשבוניות ותשלומים. •בניית תכנית עבודה שנתית ומעקב שוטף אחרי ביצועה. •יוזמה, ניהול והובלת אירועי תרבות ופנאי לסטודנטים/ות בקמפוס ומחוצה לו, כגון, מסיבות, יום הסטודנט, פורים, הפסקות פקולטטיות, סדנאות, מופעים, הרצאות, טקסים ועוד. •בניית קהילה של האוכלוסייה דוברת הערבית בקמפוס בשיתוף עם הרכז/ת הממונה על כך במחלקה ופיקוח, הנחייה וליווי של מגוון אירועים בראשות הרכז/ת, כגון, הרצאות, אירועי תרבות, ערב רמדאן, הפסקת כריסמס ועוד. •בניית קהילה של האוכלוסייה הבינלאומית בקמפוס בשיתוף עם הרכז/ת הממונה על כך במחלקה והובלת מגוון פרויקטים בתחום, כגון, פרויקט Buddies, שבועות בינלאומיים בארץ ובעולם, תגלית, פאנלים מעורבים ועוד. •בנייה ותפעול מערך הספורט התחרותי באוניברסיטה וקידום אורח חיים ספורטיבי לכלל סטודנטים/ות בקמפוס, בשיתוף עם הרכז/ת הממונה על כך במחלקה. •מתן סיוע ותמיכה למועדונים סטודנטיאליים בקמפוס וקידום יוזמות סטודנטיאליות. •עבודה שוטפת מול גורמים שונים בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה. •עבודה שוטפת מול גורמים שונים בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה, וכן מול מחלקות אחרות בתוך האגודה. דרישות התפקיד: •סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב וחבר/ה באגודה – חובה. •ניסיון בניהול צוות והובלת פרויקטים – יתרון. •היכרות עם עולם הדיור הסטודנטיאלי – יתרון. •יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ. •יכולת לנהל משא ומתן. •חשיבה אנליטית וראייה רחבה וארוחת טווח. •יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית. •יכולת עבודה עצמאית. •יחסי אנוש מעולים. •אחריות, סדר וארגון. פרטי המשרה: •מעמד מנהל/ת מחלקת הסברה ופרסום הינו נבחר/ת ציבור ובחירתו/ה לתפקיד נעשית באמצעות תהליך של בחירות חשאיות במסגרת מועצת האגודה, הכוללת את נציגי/ות החוגים השונים בקמפוס: לעדכן הלינק •היקף משרה – 128 שעות חודשיות. •זמינות ל-4 ימי עבודה בשבוע לפחות - בשעות גמישות (נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך). •שכר – 45 ₪ לשעה. •תשלום נסיעות לפי חוק. •תחילת עבודה מיידית. •מתוקף תקנון האגודה, יתקיים אשרור התפקיד ע"י המועצה

רמ"ח הסברה ופרסום

הגדרות התפקיד: •מנהל/ת המחלקה הינו/ה חבר/ה בהנהלת האגודה, המתווה מדיניות ומיישמת את חזון האגודה. •מנהל/ת המחלקה, כחלק מהיותו/ה חבר/ת הנהלה, אחראי/ת על שמירת קשר רציף בין הנהלת האגודה לנציגי ונציגות המועצה. •ניהול צוות הקריאייטיב במחלקה – ליווי, הנחייה ופיקוח של צוות המחלקה, קיום פגישות אישיות וישיבות צוות שבועיות. •ניהול תקציב המחלקה – כולל מעקב אחר דוחות כספיים, חשבוניות ותשלומים. •בניית תכנית עבודה שנתית ומעקב שוטף אחרי ביצועה. •ניהול הקשר של האגודה עם הסטודנטים דרך מערך הפרסומים של האגודה במדיות השונות והרשתות החברתיות – אתר האגודה, פייסבוק, ווטסאפ, אינסטגרם ושטחי פרסום בפרינט – כולל קבלת בקשות פרסום ועיצוב ממחלקות האגודה, חברות הבת ומועצת האגודה. •ניהול קמפיינים במדיות השונות (דיגיטלי ופרינט) לפעילויות ואירועי האגודה השונים, בשיתוף עם הרכזים/ות הממונים/ות על כך במחלקה. •סמכות קריאטיבית בניסוח תכנים ובעיצוב המעטפת הפרסומית של האגודה. •עבודה שוטפת מול גורמים שונים בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה, וכן מול ספקים וגורמים בתחום המדיה והפרסום. דרישות התפקיד: •סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב וחבר/ה באגודה – חובה. •ניסיון בניהול צוות והובלת פרויקטים – יתרון. •סטודנט/ית בתחום הרלוונטי לתפקיד (כגון, תקשורת, שיווק וכדומה) – יתרון. •ניסיון בתפעול מדיות פרסום שונות – יתרון. •חשיבה קריאטיבית, יצירתיות וחדשנות. •יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ. •חשיבה אנליטית וראייה רחבה. •יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית. •יכולת עבודה תחת לחץ ומגבלת זמן. •יחסי אנוש מעולים. •אחריות, סדר וארגון. פרטי המשרה: •מעמד מנהל/ת מחלקת הסברה ופרסום הינו נבחר/ת ציבור ובחירתו/ה לתפקיד נעשית באמצעות תהליך של בחירות חשאיות במסגרת מועצת האגודה, הכוללת את נציגי/ות החוגים השונים בקמפוס: לעדכן הלינק •היקף משרה – 128 שעות חודשיות. •זמינות ל-4 ימי עבודה בשבוע לפחות - בשעות גמישות (נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך). •שכר – 45 ₪ לשעה. •תשלום נסיעות לפי חוק. •תחילת עבודה מיידית. •מתוקף תקנון האגודה, יתקיים אשרור התפקיד ע"י המועצה

רמ"ח אקדמיה

הגדרות התפקיד: •מנהל/ת המחלקה הינו/ה חבר/ה בהנהלת האגודה, המתווה מדיניות ומיישמת את חזון האגודה. •מנהל/ת המחלקה, כחלק מהיותו/ה חבר/ת הנהלה, אחראי/ת על שמירת קשר רציף בין הנהלת האגודה לנציגי ונציגות המועצה. •ניהול צוות הרכזים והרכזות במחלקה – ליווי והנחייה בתפקידם/ן, פיקוח על עבודתם/ן, קיום פגישות אישיות וישיבות צוות שבועיות. •ניהול תקציב המחלקה – כולל מעקב אחר דוחות כספיים, חשבוניות ותשלומים. •בניית תכנית עבודה שנתית ומעקב שוטף אחרי ביצועה. •הובלת תהליכי עומק בתחום האקדמי מול הנהלת האוניברסיטה, לטובת קידום ושיפור הזכויות האקדמיות והחוויה האקדמית של הסטודנטים/ות. •טיפול בבעיות אקדמיות מהותיות מול גורמים שונים באוניברסיטה, בשיתוף עם הרכזים/ות הממונים/ות על כך במחלקה. •הובלת יוזמות לשינוי ושיפור התקנון. •ניהול פרויקטים תומכי לימודים עבור הסטודנטים/ות, כגון, בנק בחינות, מערך צילומי קורסים וכדומה - בשיתוף עם הרכזים/ות הממונים/ות על כך במחלקה. •עבודה שוטפת מול גורמים שונים בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה, וכן מול מחלקות אחרות בתוך האגודה דרישות התפקיד: •סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב וחבר/ה באגודה – חובה. •ניסיון בניהול צוות והובלת פרויקטים – יתרון. •חשיבה אנליטית ותשומת לב לפרטים. •יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ. •תודעת שירות גבוהה. •יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית. •יכולת עבודה עצמאית. •יחסי אנוש מעולים. •אחריות, סדר וארגון. פרטי המשרה: •מעמד מנהל/ת מחלקת הסברה ופרסום הינו נבחר/ת ציבור ובחירתו/ה לתפקיד נעשית באמצעות תהליך של בחירות חשאיות במסגרת מועצת האגודה, הכוללת את נציגי/ות החוגים השונים בקמפוס: לעדכן הלינק •היקף משרה – 128 שעות חודשיות. •זמינות ל-4 ימי עבודה בשבוע לפחות - בשעות גמישות (נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך). •שכר – 45 ₪ לשעה. •תשלום נסיעות לפי חוק. •תחילת עבודה מיידית. •מתוקף תקנון האגודה, יתקיים אשרור התפקיד ע"י המועצה

רמ"ח רווחה ומעונות

הגדרות התפקיד: •מנהל/ת המחלקה הינו/ה חבר/ה בהנהלת האגודה, המתווה מדיניות ומיישמת את חזון האגודה. •מנהל/ת המחלקה, כחלק מהיותו/ה חבר/ת הנהלה, אחראי/ת על שמירת קשר רציף בין הנהלת האגודה לנציגי ונציגות המועצה. •ניהול צוות הרכזים והרכזות במחלקה – ליווי, הנחייה ופיקוח, קיום פגישות אישיות וישיבות צוות שבועיות. •ניהול תקציב המחלקה – כולל מעקב אחר דוחות כספיים, חשבוניות ותשלומים. •בניית תכנית עבודה שנתית ומעקב שוטף אחרי ביצועה. •הובלת מדיניות האגודה בנושא הרווחה והדיור הסטודנטיאלי בתוך הקמפוס ומחוצה לו. •בניית קהילה סטודנטיאלית במעונות הסטודנטים/ות השונים וניהול קשר שוטף ורציף עם דיירי ודיירות המעונות, בשיתוף עם הרכזים/ות הממונים/ות על כך במחלקה. •חתירה מתמדת לשיפור תנאי המחייה במעונות והובלת יוזמות סטודנטיאליות. •ניהול קשר רציף עם כל הגורמים הקשורים לתחום הדיור הסטודנטיאלי באוניברסיטה ומחוצה לה – שיכון ובינוי, דיקנאט, אגף הנדסה, בית הספר הבינלאומי, עיריית תל אביב ועוד. •קידום פרויקטים ויוזמות לטובת שיפור רווחת הסטודנטים והסטודנטיות בתוך הקמפוס, בשיתוף עם הרכז/ת הממונה על כך במחלקה - פינות רווחה, בקרה על הקפיטריות, נגישות בקמפוס, מועדונים סטודנטיאליים ועוד. •קידום פרויקטים ויוזמות לטובת שיפור רווחת הסטודנטים והסטודנטיות מחוץ לקמפוס, בשיתוף עם הרכז/ת הממונה על כך במחלקה – דיור עירוני, תחבורה ציבורית, רווחה כלכלית ועוד. •עבודה שוטפת מול גורמים שונים בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה, וכן מול מחלקות אחרות בתוך האגודה. דרישות התפקיד: •סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב וחבר/ה באגודה – חובה. •ניסיון בניהול צוות והובלת פרויקטים – יתרון. •היכרות עם עולם הדיור הסטודנטיאלי – יתרון. •יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ. •יכולת לנהל משא ומתן. •חשיבה אנליטית וראייה רחבה וארוחת טווח. •יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית. •יכולת עבודה עצמאית. •יחסי אנוש מעולים. •אחריות, סדר וארגון. פרטי המשרה: •מעמד מנהל/ת מחלקת הסברה ופרסום הינו נבחר/ת ציבור ובחירתו/ה לתפקיד נעשית באמצעות תהליך של בחירות חשאיות במסגרת מועצת האגודה, הכוללת את נציגי/ות החוגים השונים בקמפוס: לעדכן הלינק •היקף משרה – 128 שעות חודשיות. •זמינות ל-4 ימי עבודה בשבוע לפחות - בשעות גמישות (נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך). •שכר – 45 ₪ לשעה. •תשלום נסיעות לפי חוק. •תחילת עבודה מיידית. •מתוקף תקנון האגודה, יתקיים אשרור התפקיד ע"י המועצה

רמ"ח מעורבות חברתית

הגדרות התפקיד: •מנהל/ת המחלקה הינו/ה חבר/ה בהנהלת האגודה, המתווה מדיניות ומיישמת את חזון האגודה. •מנהל/ת המחלקה, כחלק מהיותו/ה חבר/ת הנהלה, אחראי/ת על שמירת קשר רציף בין הנהלת האגודה לנציגי ונציגות המועצה. •ניהול צוות הרכזים והרכזות במחלקה – ליווי והנחייה בתפקידם/ן, פיקוח על עבודתם/ן, קיום פגישות אישיות וישיבות צוות שבועיות. •ניהול תקציב המחלקה – כולל מעקב אחר דוחות כספיים, חשבוניות ותשלומים. •בניית תכנית עבודה שנתית ומעקב שוטף אחרי ביצועה. •ניהול וקידום יוזמות לחיזוק ועידוד המעורבות החברתית של הסטודנטים/ות בקמפוס ומחוצה לו. •ליווי פרויקטים חברתיים שונים של האגודה, כגון, התנדבויות, ימי התרמה, שבוע הגאווה ועוד. •קידום והטמעת סביבה ירוקה בקמפוס ובאגודה, בשיתוף עם הרכז/ת הממונה על כך במחלקה. •קידום והטמעת השיח המגדרי בקמפוס, בשיתוף עם הרכז/ת הממונה על כך המחלקה. •ניהול מערכת המלגות של האגודה - מלגות מעורבות חברתית, מלגות מעונות ומלגות מנהלת הדיור - בשיתוף עם הרכזים/ות הממונים/ות על כך המחלקה. •ליווי וסיוע לתאים חברתיים סטודנטיאליים הפועלים בקמפוס. •התנהלות מול גופים וארגונים חברתיים עימם האגודה משתפת פעולה. •עבודה שוטפת מול גורמים שונים בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה. •עבודה שוטפת מול מחלקות אחרות בתוך האגודה. דרישות התפקיד: •סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב וחבר/ה באגודה – חובה. •ניסיון בניהול צוות והובלת פרויקטים – יתרון. •ניסיון בעשייה חברתית ופעילות התנדבותית - יתרון. •אוריינטציה חברתית ורצון להיות מעורב/ת ומוביל/ה בקהילה. •יצירתיות, חדשנות ויכולת הוצאה לפועל של רעיונות. •תודעת שירות גבוהה. •יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ. •חשיבה אנליטית וראייה רחבה. •יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית. •יכולת עבודה תחת לחץ ומגבלת זמן. •יחסי אנוש מעולים. •אחריות, סדר וארגון. פרטי המשרה: •מעמד מנהל/ת מחלקת מעורבות חברתית הינו נבחר/ת ציבור ובחירתו/ה לתפקיד נעשית באמצעות תהליך של בחירות חשאיות במסגרת מועצת האגודה, הכוללת את נציגי/ות החוגים השונים בקמפוס: https://www.student.co.il/he/sections/1/sub-sections/4/articles/123 •היקף משרה – 128 שעות חודשיות. •זמינות ל-4 ימי עבודה בשבוע לפחות - בשעות גמישות (נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך). •שכר – 38 ₪ לשעה. •תשלום נסיעות לפי חוק. •תחילת עבודה מיידית. •נכונות לכהונה של שנה אחת

bottom of page